אפשר הסבר קצר מתי משתמשים ב6V ומתי ב4.8?
אצלי הבטריות שהיו למקלט הן 4.8...
עוד דבר, יש מתאם בשביל שבטריה של JR תתאים גם לפוטאבה?
לגבי הגלגלים - אני מעדיף לא לחורר את הגוף שלו - אתה מכיר אנשים שקיבעו אותם פשוט במצב פתוח?
תודה רבה לעוזרים
אפשר הסבר קצר מתי משתמשים ב6V ומתי ב4.8?
אצלי הבטריות שהיו למקלט הן 4.8...
עוד דבר, יש מתאם בשביל שבטריה של JR תתאים גם לפוטאבה?
לגבי הגלגלים - אני מעדיף לא לחורר את הגוף שלו - אתה מכיר אנשים שקיבעו אותם פשוט במצב פתוח?
תודה רבה לעוזרים
מערכת מוטסת רגילה עם 4 - 5 סרוו עובדת יפה מאוד עם מתח של 4.8 וולט.
סיבה לעבור ל-6 וולט היא שימוש מספר גדול יותר של סרוו שעובדים כולם בו זמנית ולכן יכולים להעמיס את הסוללה. סיבה אחרת זה שימוש בסרוו דיגיטליים "שמעדיפים" מתח של 6 וולט.
במערכת מוטסת רגילה שימוש במתח הגבוה של 6 וולט גורם לצריכת זרם גבוהה יותר שסתם מקצרת את זמן השימוש (כן, זמן השימוש יכול להיות קצר יותר מאשר עם סוללה 4.8V ) עם תועלת מוגבלת מאוד - פעולת הסרוו קצת יותר מהירה וחזקה, אך בטיסן פשוט זה מיותר ולמעשה לא נותן שום יתרון ממשי.
נערך לאחרונה על ידי umbo; 09-12-2012 בשעה 08:38:08.