בהמשך למה שגיל כתב ובהתאם להודעה שלך..:
בנורמל תעלה את הנק השנייה מ 35 ל 40.
איידל 1 תשאיר אותו דבר ואיידל 2 תעלה ב 10 את כל הנקודות.
הרעיון הוא להקשיב למסוק ולנסות לזהות אם הוא בסל"ד מספיק טוב אבל לא גבוה מדי, ביחס לזויות הלהבים ובכלל.
אם אתה מזהה סל"ד נמוך מדי באיידל 1 - תעלה את הגרף קצת, אם אתה מטיס בנורמל אז אותו דבר - תנסה לזהות אם הסל"ד נכון, בהתאם לחריפות המסוק ולתגובות שלו.
בדר"כ קשה למתחיל לזהות את הדברים ולכן מומלץ לא לעשות את זה בהתכתבות אלא בשטח עם מישהו שמבין.