
נכתב במקור על ידי
אננס
עקרונית, נראה ש 90 מטר זה מעט גם על הרצפה.
נכון שהטיסן באויר יש פחות הפרעות ולכן הטווח יכול להעלות, אבל אל תשכח שהאלכסון הוא ארוך יותר, בגובה של 30 מטר ,
כבר במרחק על הקרקע של 80 המרחק שטיסן הוא 90 מטר.
ב9X עם המלקט הקטן של ה-3 ערוצים קיבלתי קליטה גם בטווח של 300 מטר על הקרקע..
ועכשיו לרעיון מבריק (לפחות לדעתי) שהבן שלי בן 10 הציע:
חבר את המקלט הבעייתי למקלט תקין (חיבור סרוואו - זכר לזכר - אחרי שביטלת את קו הסיגנל)
כך ששני המקלטים שותפים במתח.
את הבקר חבר לערוץ 3 של המקלט החשוד בטווח קצר - לאחר ריסוק - תיקון אנטנה או אפילו מקלט חדש שנרכש.
את שאר הערוצים חבר כרגיל למקלט התקין , רצוי להשתמש בביקסלר או בטיסן דואה אחר.
בהנחה ששני המקלטים שייכים לאותו שלט - הטיסן אמור לעבוד כרגיל.
תעלה את הטיסן לאויר וטוס למעלה לתוך הרוח עד שיקרה אחד מהשניים.
הטווח מספיק לך ויש לך שליטה מלאה על המנוע - המקלט תקין סע לשלום.
איבדת שליטה על המצערת.. אבל יש לך שליטה על ההגהים.
קיבלת הערכה של טווח במקלט חשוד - באויר מבלי לסכן טיסן....
עוד לא עשיתי זאת הנוהל הזה, אבל הוא עלה בדיון שערכנו לאחר שתיקנו אנטנה למקלט ב 9X ואמרתי שאני לא בטוח מה הטווח של המקלט הזה...
אפשר לעשות זאת גם עם 2 מקלטים שונים שמתאימים ל2 שלטים אחרים, פשוט צריך חבר שישלוט על המנוע עם השלט השני....