שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    גליל
    הודעות
    67
    תודה!
    8
    הודה 15 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    בגרסה v5.16 של ה- Firmware ל- WooKonk-M ,
    הם כניסו תיקון למקרה של כשל מנוע בזמן טיסה .
    ( http://download.dji-innovations.com/...e_notes_en.pdf )
    הרחפן נכנס לסיבוב כדי ל"החזיק" מצב ריחוף .

    אז ניתקתי מנוע וניסיתי ,
    הצילום מראה את הניסיון הראשון שלי ...
    שלא מול המצלמה , היה ניסיון יותר טוב מבחינת גובה וריחוף במקום ( ברוח יחסית גבוהה )
    ----------------------------------------
    הזכות לחלום...היכולת להגשים...

  2. המשתמשים 3 הודו ל yigal.tsur על הודעתו:

    guy1a (30-12-2012),Hagay (29-12-2012),motti (30-12-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    תתחדש על הגופרו.

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    בד"כ כשזרוע אחת מפסיקה לתפקד זה לא קורה באופן סטרילי
    כמעט תמיד מדובר בתוצאה של פרופ שנשבר באוויר ואז האתגר העיקרי הוא להתמודד עם הויברציות האלימות
    גם כשבקר מהירות מפסיק לתפקד זה בד"כ קורה כשאחת הפאזות של הזרם הגבוה מפסיקה לעבוד מה שגם כן גורם לויברציות

    תעשה ניסוי ותרכיב פרופ שבור ואז תראה איך הכל מתפקד.

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    לא נראה לי שפרופ שבור יגרום להתנהגות אחרת מפרופ שלם, כל עוד שניהם לא היו בתנועה בכלל כשהטיסה החלה.
    כמו שאמרת, זה כנראה יראה הרבה יותר אלים אם זה יקרה באמצע טיסה, במיוחד אם הרחפן היה בתנועה ולא סתם ריחף.

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    גליל
    הודעות
    67
    תודה!
    8
    הודה 15 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    תתחדש על הגופרו.
    תודה ...
    עלה לי 100 ש"ח ...
    זה הדגם הראשון והבעלים שלו זרק אותו כיוון שהוא לא נדלק ...
    אבל ... מצאתי דרך לשכנע אותו לפעול ...
    ----------------------------------------
    הזכות לחלום...היכולת להגשים...

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    גליל
    הודעות
    67
    תודה!
    8
    הודה 15 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    ניסיתי גם עם פרורפ לא שלם ,
    זרוע אחת בכ- 1/2 מאורכה הרגיל
    והזרוע השניה בכ- 2/3 מאורכה הרגיל

    כמובן ניסיון ממצב רחפן על הקרקע ...

    הרחפן עלה ואפשר היה לנהג אותו ... לא היו וברציות ...
    ----------------------------------------
    הזכות לחלום...היכולת להגשים...

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    כשפרופיים נשברים באוויר הם תמיד נשברים בשורש
    כך שהמצב הוא שרק להב אחת של הפרופ מסתובבת , רואים את זה בוידאו חזק מאוד ובמצלמת ההטסה

    מה שהם עשו זה טיפלו במצב הבא -
    זרוע אחת מפסיקה לעבודה
    מתרחשות שתי תופעות :
    1) הזרוע שהפסיקה לעבוד נופלת.
    2) הכלי מתחיל לסבסב.

    אלגוריתם הטיסה כתגובה מבצע שני תיקונים :
    1) נותן פקודה להגביר את הסלד בזרוע שנופלת כדי לתקן גלגול - שכמובן לא עוזר
    2) נותן פקודה בזרוע הנגדית כדי להתנגד לסבסוב (כי בזרוע הנגדית יש פרופ זהה)

    התוצאה היא שהכלי לא מצליח לתקן גילגול ונסיון לתקן סבסוב ע"י הגברת העוצמה בזרוע הנגדית גורם לגלגול מוגבר והתהפכות המוות הידוע.

    אני מנחש שהם מצליחים לזהות מצב כזה ומגבילים את ערכי התיקן לסבסוב כדי לא להחביר את הגלגול , קשה לי להאמין שהם עוברים למצב "ויברציות" כדי להתמודד עם ויברציות באופן שונה מטיסה רגילה.

    בכל אופן גם אם השיפור יאפשר זמן להגיב זה מצויין כי זה יאפשר לבחור מקום נחיתה יותר נוח/בטוח שהרי זה מבורך.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    חולון
    הודעות
    576
    תודה!
    32
    הודה 17 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    עשיתי את הניסוי הנ"ל (ניתוק מנוע אחד) בהקסה עם הלוח KK2 1 1.5V ואני חייב לציין שהתוצאות נראות אפילו טוב יותר.
    הצלחתי אפילו להמריא בלי 2 מנועים אבל השליטה לא אפשרית.
    --------------------------------------------------------------------
    FW190 PIRATE
    Hobbyking Edge 540 V3 (Red/Silver) 3D 1200mm
    Multiplex FUNCUB
    Multiplex PARKMASTER
    כנף Tek sumo
    zeta science extreme 3d
    Phantom 3 Pro
    Multiplex Xeno
    Multiplex Funjet
    HobbyKing™ Tornado Viper Jet 75mm
    Bixler on Steroids
    ---------------------------------------------------------------------

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בדיקת התכנות לשמירת יציבות עקב כשל מנוע DJI F-550 WooKong-M

    למי שאין סבלנות שיקפוץ לסוף. טיסה עם פרופ שבור:


נושאים דומים

  1. [שאלה] DGI WOOKONG-M
    על ידי jetisrael בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-11-2012, 14:42:29
  2. השרון lool tv- מוצרים חדשים במלאי- WOOKONG H WOOKONG L
    על ידי lool tv בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-08-2012, 07:46:36
  3. [מדליק] תרגום חופשי של התכנות של 3g align אולי זה עוזר למישהו
    על ידי נולד לטוס בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2012, 20:33:43
  4. עוצמת דחף מול משקל לשמירת גובה
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 17-10-2011, 23:43:25
  5. מהו התכנות המומלץ עם המתכנת של טורניגי'?
    על ידי אליקופטר בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-11-2009, 11:44:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •