שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 85

נושא: טריינר בלזה ראשון מתוכנית (בניה עצמית)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,585
    תודה!
    69
    הודה 102 פעמים ב 87 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טריינר בלזה ראשון מתוכנית (בניה עצמית)

    AvSa וUmbo תודה רבה על העצות.

    AvSa. כן זה טיסן כנף עלית והוא בנוי למנוע ניטו שמצריך באמת שינוי בגודל התאים. אני באמת חושב איך עושה יוצר איזה פתח/דלת להחלפת סוללות.
    לגבי מקכז הכובד איך אני יכול לחשב ולדעת איפה מרכז הכובד אחרי השינוי ממנוע ניטרו לחשמלי.
    רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!


    שלט - flysky fs-gt3b

    מכוניות:
    Kyosho Inferno ST NITRO
    kyosho Inferno st-rr electric

    mugen mbx5 NITRO

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טריינר בלזה ראשון מתוכנית (בניה עצמית)

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavz צפיה בהודעה
    AvSa וUmbo תודה רבה על העצות.

    AvSa. כן זה טיסן כנף עלית והוא בנוי למנוע ניטו שמצריך באמת שינוי בגודל התאים. אני באמת חושב איך עושה יוצר איזה פתח/דלת להחלפת סוללות.
    לגבי מקכז הכובד איך אני יכול לחשב ולדעת איפה מרכז הכובד אחרי השינוי ממנוע ניטרו לחשמלי.
    לא תוכל לחשב מראש אבל די ברור שבהסבה לחשמלי יהיה לך זנב כבד כי מנוע הניטרו שוקל הרבה יותר ממנוע חשמלי ולכן תרצה לקדם את הסוללה כמה שיותר קדימה.
    למיטב זכרוני התא הראשון מאחורי חומת האש הוא בעל מכסה עליון מתרומם ויועד למיכל הדלק. תסב אותו לתא סוללה כשהמכסה נצמד עם מגנט במקום הבורג.

    תוכל להגדיל את הסוללה לפיצוי הזנב הכבד על ידי הגדלת החור במחיצה הבאה של הגוף.

    את מרכז הכובד אתה בטח יודע למצוא עם שתי אצבעות/שתי מעמדים מאולתרים/מתקן קנוי.
    תומכים בטיסן ומזיזים קדימה אחורה עד שמגיעים למצב שבו הוא מאוזן לבד. לטריינר מומלץ אף טיפה כבד. זאת אומרת שייטה כמה מעלות קדימה.

    נקודת האיזון מצוינת בתוכנית בעיגול מחולק לרבעים שחור/לבן והיא בדרך כלל בטיסנים מסוג זה נמצאת בשליש הכנף כשהוא נמדד משפת ההתקפה.

    מצטרף להמלצת הסיכות.
    בכל מקרה חשוב לבדוק על משטח ישר או עם כלים מתאימים את איזון וזוויות החלקים לפני ההדבקה.
    אם הכל ישר - אז אתה עובד נכון.

    כמו כן קח בחשבון שלחשמלי אתה זקוק להפחית משקל ולהרבה פחות חוזק מבני שקיים בתוכניות ונועד להתמודד עם מנוע הניטרו והמשקל של הטיסן.
    נסה לבנות את הגוף קל ככל האפשר בעובי משטחים, דבק, וחיזוקים בחלק האחורי, ותוכל לבצע הפחתה מושכלת בעובי חומת האש, תושבת כן הנסע, וכן הנסע עצמו.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 13-01-2013 בשעה 11:10:04.

נושאים דומים

  1. שרשור בניה של F 16 1/6 סילוני מתוכנית
    על ידי יהודה ג בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 11:57:48
  2. שרשור בניה של F 16 1/6 מתוכנית
    על ידי יהודה ג בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 22-07-2013, 20:13:47
  3. אשדוד והסביבה למסירה טריינר כנף עילית בניה עצמית למנוע 15. או חשמלי
    על ידי Roni_Ron בפורום נותנים-מקבלים ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-05-2012, 23:07:52
  4. אשדוד והסביבה דאון בלזה בניה עצמית PILOT
    על ידי Roni_Ron בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-11-2011, 19:28:26
  5. תל אביב והסביבה למכירה דאון בלזה בניה עצמית
    על ידי nimo בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-03-2011, 23:08:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •