דעתי היא כמו של גדעון. דואר ישראל מזלזל באינטליגנציה שלנו, הם לא עושים את עבודתם ומזלזלים באזרחים שמשלמים להם את המשכורת.
בכל מקרה, לא הבנתי מה הקשר בין המקרה שתואר בתחילת הפוסט להצפה של paypal dispute?, הרי במקרה שתיארת החבילה נשלחה כבר, לא אמרו לך שיש בעיה עם משלוח ליעד, ולפי מה שאמרת היא כבר עזבה את היעד ו"עלתה על המטוס", כך שאין בעיה עם שילוח אל היעד ואין דרישה של הספק להחליף משלח, כל מה שקרה הוא שהחבילה עברה 90 אחוז מהדרך שלה ללא שום בעיות, וכשהיא נחתה במחסני דואר ישראל ונשארו לה הקילומטרים האחרונים, שם התחילו הבעיות, זה קרה לי כבר בעבר עם חבילה יקרה ושם לא ויתרתי, וזה קרה לי עכשיו שוב וגם עכשיו אני לא אוותר ואציק לפקידים ברמות הגבוהות בשביל שיניעו את העצלנים שעובדים אצלם.
אני מקווה שהנושא הבא שיטפלו בו במשרד התקשורת אחרי ספקי הטלויזיה והסללור יהיה ליישר קו עם הדואר ולטפל באוכלי החינם שם אחת ולתמיד, שר חדש צריך נושא חדש לטפל בו ואני מקווה שנזכה לראות דואר מתפקד בעוד ארבע שנים, ונאמר אמן!