http://m.youtube.com/watch?v=MvMcsJT...eature=related
ככה נראית אוטורוטציה של טייס רציני במסוק גדול לא על שלט
http://m.youtube.com/watch?v=MvMcsJT...eature=related
ככה נראית אוטורוטציה של טייס רציני במסוק גדול לא על שלט
יואב
roee_sefi (23-01-2013)
אנחנו מדברים על אותו וידאו? זאת תאונה לא אוטורוטציה...
מזל שלא נשברו הסקידים
יקר לדגם הזה
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
kondason (23-01-2013)
The National Transportation Safety Board determines the probable cause(s) of this accident as follows:
The pilot's failure to maintain adequate main rotor rpm during an autorotation, which resulted in a hard landing.
דווקא לפי תחקיר נראה שהטייס לא רציני.
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
לפי התחקיר שליהטייס היה צריך לאתר במהירות מקום לנחות להסתובב ולנסות "לחלוב" מהסל"ד שעוד היה לו כמה שיותר כדי להספיק להגיע למקום הנחיתה.
אם היה עושה אוטורוטציה תוך נפילה מהירה יותר, צבירת סל"ד והרמת קולקטיב לקראת הקרקע הוא לא היה מגיע למסלול והשטח שם לא נראה כזה שאפשר לנחות בו.
בקיצור שאני כותב תותח כנראה שאני יודע מה אני אומר.
דרך אגב מגלש אחד כן נשבר לו.
יואב
המגלשים אמורים להשבר ולספוג אנרגיה![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
לפי הטקסט מדובר בתרגול, לא במצב חירום אמיתי.
לסיים כך תרגול אוטרוטציה זה לא כבוד גדול...
מגניב.......
בברכה,
טל קוצר
YAK 54 DA-50cc
T-REX 700 V-BAR FBL
BLIZZARD - MULTIPLEX