משה נראה לי שקצת הגזמת...
איזה איבודי עילוי ? למה שכנף אחת תפיל ? אם המטוס בספירלה כלפי מטה, למה הוא עדיין מגלגל ?
אחרי הקאט של המנוע, יש עוד 2 שניות של טיסה, עם קצת סבסוב. פתאום המטוס נכנס לרול רציף עד הפגיעה בקרקע. זה נראה כאילו מישהו הכניס מאזנות חזק שמאלה.
מטוס דו מנועי מסוגל לטוס עם מנוע אחד בקאט. צריך להכניס קצת הגה כיוון נגדי למנוע סבסוב, ואולי מאזנת למנוע גלגול כתוצאה מההגה כיוון (להוריד את הכנף עם המנוע בקאט).