מה ההבדלים מבחינת מאפייני הטיסה בין תצורות רחפנים שונות :
(ניסיתי למצוא כאן שירשור בנושא ולא מצאתי)
נניח את הסוגים הבאים :
bi-copter (שני המנועים על ציר)
tri-copter Y3 (מנוע אחורי על ציר).
tri-copter Y6
QUAD +
QUAD X
...
מה ההבדלים מבחינת מאפייני הטיסה בין תצורות רחפנים שונות :
(ניסיתי למצוא כאן שירשור בנושא ולא מצאתי)
נניח את הסוגים הבאים :
bi-copter (שני המנועים על ציר)
tri-copter Y3 (מנוע אחורי על ציר).
tri-copter Y6
QUAD +
QUAD X
...
מה הכוונה מאפייני טיסה ?
כל הרחפנים באשר הם טסים אותו דבר, פרופים שדוחפים אויר למטה ודוחפים את כלי הטייס לאויר.
הטייה לצדדים מאפשרת "גלישה" של כלי הטייס לצדדים / קדימה / אחורה והפרשי מהירויות ( ומומנטים ) בין הפרופים השונים ( שחלקם מסתובבים עם השעון וחלקם נגדו ) מאפשרים סיבסוב.
כל השאר זאת סמנטיקה.
אולי זה יעזור לך קצת
http://www.efly.co.il/forums/entry.p...E7%E9%EC%E9%ED
מאפייני טיסה = יציבות, יכולת תמרון וכו'.
איו קשר
מה שמשפיע זה הבקר טיסה
כן יש הבדלים גם במבנה הרחפן
כעיקרון, ככול שיש יותר מנועים יכולת ההרמה משתפרת אבל יכולת התמרון יורדת
קוואד בתצורת H יטוס שונה מרחפן סימטרי גם כשלשנייהם יש אותו בקר טיסה
אני מקווה שבערב יהיה לי זמן לתשובה מפורטת יותר
XHover MXP230, TBS Discovery, Compass Atom 7HV, TwinStar II FPV, Trex 250SE,500ESP FBL, 550e BeastX, Mini Ellipse, Merlin, Cularis, Xeno ,P51d, Aurora 9 and not enough time (oldies: Stryker F-27Q, Easy Star, Telink SU-29, Fox, 450 Pro) Hagay
flyman (20-03-2013)
אני חושב אחרת.
הטרי קופרט, ההקסה והקואד טסו מאד דומה עם הבקר kk2 שהיה על שלושתם.
כולל זריזות....
לפחות זריזות ברמת ההטסה הצעונה שלי.
בסופו של דבר יש לקוואד יכולות אוירודינאמיות של סלע