ברשותי הטיסן הידוע בכינויו אלברטוסאו L-59 בלעז.
קישור לטיסן שנמכר ב HK אבל הוא תוצרת CNP
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...00mm_ARF_.html
יש לי בעיה ואני צריך את עזרתכם כדי לעלות את הטיסן הכי יקר שלי לאוויר.
הטיסן שלי מצוייד בסטאפ הבא :
מנוע
http://www.nitroplanes.com/96m812-3674-1700kv.html
מניפה
http://edfhobbies.com/index.php?rout...&product_id=83
בקר 120 CC ICE 2 HV
BEC PRO CC על סוללת 1300 2 תאים נפרדת
2 סוללות 4 תאים זיפי קומפקט 4500mah 35C שיחד מהוות סוללת 8S 4500mah (מחוברות בטור). הכל קונקטורים EC5 וחוטים 10AWG
סרוואים מטל גיר HK על כל הטיסן (כולל מדפים, הגה גובה כפול, מאזנות, הגה כיוון והיגוי גלגל קדמי ב PULL-PULL)
גלגלים מתקפלים של RC LANDER מ HK.
אני רוצה לעשות טסט שנדחה כמה וכמה פעמים כבר, אבל יש לי בעיה.
זה התחיל בזרם פול של 129A וחוסר כוח מוחלט (ביטלתי את ההמראה ברגע האחרון כשראיתי שהוא לא רץ מספיק מהר). במבט מדוקדק מסתבר שהתעלות פיבר שמשמשות ככונסי אוויר מתקפלות מהשאיבה ונסגרות אחת אל השנייה וחוסמות ב 70 אחוז את פתח כניסת האוויר.
סידרתי את זה עם טסה סיבים והצמדה טובה מאוד ועכשיו הפיבר לא מתקפל ויש 119A בפול מנוע.
הטיסן שוקל 4200 גרם (כולל 100 גרם משקל איזון CG באף) והדחף שמדדתי עם משקל דיגיטלי הוא רק 1700 גרם. לא מדתתי דחף לפני התיקון של הכונסים.
האם דחף כזה מספיק בכלל להמריא ? אני יודע שב EDFים כשה להגיע לכוח של 1:1 אבל פחות מחצי נשמע לי לא מספיק בעליל.
המנוע והבקר נבחרו ע"י בחור שעשה שיעורי בית, לכן מוזר לי שאין כוח. (הסוללות טריות וכמעט חדשות מהשקית, ורואים שלא נופל איזה תא או משהו כזה). מדדתי 3600 וואט לפני התיקון. מאמין שגם אחרי יש לפחות 3000W.
מה דעתכם ?