שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: אני שובר את ראש בחישובים לגבי מהירות של טיסן

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2012
    הודעות
    51
    תודה!
    8
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני שובר את ראש בחישובים לגבי מהירות של טיסן

    תיקון קל למה ש umbo רשם, האות היוונית רו מייצגת את צפיפות האוויר ולא את הלחץ(מהטמפרטורה והלחץ אפשר לחלץ את הצפיפות כמובן).
    לדעתי מה שיעזור למהירות הוא דווקא התאמת הפרופלור, את מקדם הגרר של הטיסן כנראה שלא תוכל להקטין יותר מידי.
    הדחף שהמנוע מייצר תלוי מאוד במהירות טיסה, עבור זווית פסיעה נמוכה(9x4 לצורך העניין) הדחף יהיה מקסימלי במהירות נמוכה ויקטן מאוד ככל שהמהירות תגדל.
    נסה להתאים פרופלור עם פסיעה גבוהה יותר, אתה יכול לנסות לעבוד עם תוכנה בשם MotoCalc ולקבל מושג איזה דחף אתה יכול לקבל.
    http://www.motocalc.com/

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לbimbambom על הודעתו:

    אננס (26-04-2013)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני שובר את ראש בחישובים לגבי מהירות של טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי bimbambom צפיה בהודעה
    תיקון קל למה ש umbo רשם, האות היוונית רו מייצגת את צפיפות האוויר ולא את הלחץ(מהטמפרטורה והלחץ אפשר לחלץ את הצפיפות כמובן).
    לדעתי מה שיעזור למהירות הוא דווקא התאמת הפרופלור, את מקדם הגרר של הטיסן כנראה שלא תוכל להקטין יותר מידי.
    הדחף שהמנוע מייצר תלוי מאוד במהירות טיסה, עבור זווית פסיעה נמוכה(9x4 לצורך העניין) הדחף יהיה מקסימלי במהירות נמוכה ויקטן מאוד ככל שהמהירות תגדל.
    נסה להתאים פרופלור עם פסיעה גבוהה יותר, אתה יכול לנסות לעבוד עם תוכנה בשם MotoCalc ולקבל מושג איזה דחף אתה יכול לקבל.
    http://www.motocalc.com/

    כן זה היה השלב הראשון.. עברתי על כמה פרופ' מסוגים שונים שנותנים דחף שונה במהירויות שונות.
    11X5.5
    9X6
    10X7

    הספק בכולם היה בסביבות 400W כל אחד נתן דחף שונה בתלות במהירות הטיסה, אבל כולם לא השפיעו מהותית על מהירות הטיסה.
    לדעתי השלב הראשון הינו להקטין את הגרר, אחרי זה נתקדם..

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני שובר את ראש בחישובים לגבי מהירות של טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה
    כן זה היה השלב הראשון.. עברתי על כמה פרופ' מסוגים שונים שנותנים דחף שונה במהירויות שונות.
    11X5.5
    9X6
    10X7

    הספק בכולם היה בסביבות 400W כל אחד נתן דחף שונה בתלות במהירות הטיסה, אבל כולם לא השפיעו מהותית על מהירות הטיסה.
    לדעתי השלב הראשון הינו להקטין את הגרר, אחרי זה נתקדם..
    יותר חשוב למדוד סלד עם הפרופים השונים לחשב את המהירות המקסימלית כתלות בפסיעה ולפי זה בכלל תדע אם יש פוטנציאל לשיפור מהירות
    מאוד יכול להיות שמעבר מ
    11X5.5
    ל
    10X7
    הוריד את הסלד במידה שקיזזה את העליה בפסיעה

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    אננס (27-04-2013)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני שובר את ראש בחישובים לגבי מהירות של טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    יותר חשוב למדוד סלד עם הפרופים השונים לחשב את המהירות המקסימלית כתלות בפסיעה ולפי זה בכלל תדע אם יש פוטנציאל לשיפור מהירות
    מאוד יכול להיות שמעבר מ
    11X5.5
    ל
    10X7
    הוריד את הסלד במידה שקיזזה את העליה בפסיעה
    נכון, אבל מדידת הסל"ד על הקרקע לא מועילה בכלום.. יכול להיות שה 10X7 הוריד סל"ד על הקרקע אבל באויר
    כאשר הטיסן מגיע למהירות של 30/40 קמ"ש אזי יתכן שהמנוע מצליח לעלות סל"ד ולנצל את הפסיעה הגדולה יותר
    ולספק יותר כח....

    בכל מקרה כל הפרופ' עלו על הטיסן וכולם לא סיפקו מהירות מספקת, הכי נוח הרגשתי עם ה 11X5.5, שכנראה לו היה יותר כח להתגבר על הגרר של הטיסן.
    ביצעתי כמה שינויים במיג על מנת להקטין את הגרר, כל השינויים בוצעו ב 15 דקות עבודה עכשיו בדיוק (מה שנקרה quick and dirty).
    למרות שזה נראה ממש dirty לא נראה לי שזה יותר גרוע ממה שהיה קודם.

    מחר אני אבדוק האם יש שינויים כלשהם בפרמטרים הבאים:
    -מהירות צלילה חופשית ללא מנוע
    -מהירות מקסימלית בקו אופקי
    - זמן טיסה על סוללה אחת

    אם יהיה שיפור אז סימן שאני בכיוון הנכון ונשקיע יותר מחשבה בניקוי הטיסן, אם אין השפעה פשוט אסגור אותו יפה יותר ונהנה ממנו ככה.

    תודה לכולם

    להלן השיפורים:

    המצב לפני:
    יש בליטה מאחרוי הכנף שמייצרת גרר משמעותי,

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_212539.jpg 
Views:	130 
Size:	399.3 קילובייט 
ID:	89163
    מאחורי החרטום ולפני הכנף יש נפילה חדש שמייצרת מערבולות
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_212546.jpg 
Views:	129 
Size:	366.5 קילובייט 
ID:	89164


    גילוח הבליטה וסגירה זמנית על דבק סיבים
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_213135.jpg 
Views:	127 
Size:	397.9 קילובייט 
ID:	89165Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_213338.jpg 
Views:	127 
Size:	432.1 קילובייט 
ID:	89166

    גילוח המגרעת בחרטום וסגירה זמנית על דבק סיבים
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_215053.jpg 
Views:	124 
Size:	359.1 קילובייט 
ID:	89167


    מעבר על הנקודות שבהם יש מדרגות עם דבק סיבים שמחליק קצת את המדרגה
    לא מושלם, אבל מקטין במקצת את המערבולות.
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130426_215106.jpg 
Views:	117 
Size:	471.7 קילובייט 
ID:	89168
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 26-04-2013 בשעה 21:09:59.

נושאים דומים

  1. [שאלה] צריך הסבר לגבי מהירות הראש
    על ידי guy1a בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-04-2011, 22:12:01
  2. טיסן מהירות SHRIKE
    על ידי winner33 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-11-2009, 16:43:29
  3. שאלה לגבי בקר מהירות
    על ידי omribensamon בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-09-2009, 17:02:20
  4. המשך התייעצות לגבי בקר מהירות מתאים !!!
    על ידי motiganot בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 06-09-2008, 12:54:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •