תגובה: כמה מילים על קונקטורים
הבעיה המרכזית בעניין קונקטורים היא כמו שאודי ציין, הסטנדרטיזציה של הסיני לxt60 בסוללות הקטנות ולבולט האדומים בסוללות הגדולות. זה אומר שאם על הכלי יש קונקטור EC מכל גודל שהוא, חייבים לפרק מהסוללה שקנית את הקונקטור ולהלחים קונקטור מתאים ולו לשם הבדיקה. עכשיו אם הכל בסדר, יופי. אבל אם הסוללה הגיעה לא תקינה, מה שקורה לפעמים, אתה יכול לשכוח מהאחריות אם החלפת קונקטור. לשם כך המתאמים הללו טובים.
אני כבר מזמן הכנתי מתאם לEC5 גם מxt60 וגם מהבולט האדומים, ככה שכל סוללה חדשה אני קודם כל בודק עם הקונקטור המקורי שאיתו היא הגיעה, ומחבר לכלי עם מתאם לבדיקה. אם הכל בסדר, מפרק ומלחים קונקטור לפי מה שיש לי על הכלי. בכלים שעובדים על סוללות גדולות יותר אני משתמש בEC5, בכלים שעובדים על סוללות קטנות יותר אני נשאר עם xt60- מסיבה פרקטית, שכאמור הסוללות הללו מגיעות מהסיני מראש עם xt60... ככה שלהשאר עם אותו xt60 זה הכי פחות התעסקות, כי זה דורש... כלום?
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9