תגובה: Re: דיון פתוח בנושא כנף עילית\כנף תחתית..

נכתב במקור על ידי
יובל בן חיים
אגב - כשמתחילים קצת אירובטיקה בסיסית, יש לטיסן בעל כנף תחתית יתרון - בטיסה הפוכה, ובטיסן בעל כנף עילית, מקבלים שני גורמים מבדרים במקום שני מייצבים (דיהדרל הופך לאנהדרל, כנף עילית לתחתית) ואילו טיסן בעל כנף תחתית משאיר גורם אחד מייצב והשני מבדר (דיהדרל הופך לאנהדרל, כנף תחתית לעילית).
שני הגרוש שלי.
במילים אחרות, בעוד הדיון בנושא טריינר בסיסי ממשיך, מדבריך עולה שהטיסן המיטבי כטריינר לטיסה ספורטיבית / ארובטית (או מה שנקרא ״טיסן שלב שני״) זה טיסן כנף תחתית, עם דיהדרל קל..?
מקווה שהבנתי נכון, כי כזה טיסן אני בונה כעת
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9