שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: שאלה לתותחי הקאפה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה לתותחי הקאפה

    כשבונים טיסן 3D מקאפה, EXTRA 300 למשל, האם צריך להתקין את המנוע בזוית כלשהיא, או להתקינו ניצב לגוף בכל הכיוונים?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    אני מתקין אותו תמיד ישר אין טעם להיתעסק עם זויות אבל מה שכן חשוב לשים את כל האלקטרוניקה בצד ימין בשביל לבטל את הטורק וזה מאוד עוזר מניסיון

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    78
    מנחת הבית
    אשדוד
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    יש להתקין את המנוע בזווית של 2 מעלות ימינה ומעלה אחת למטה.
    ואהבת לרעך כמוך, זו כל התורה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    מה יהיה?
    מי צודק?
    מה השיקולים לכאן או לכאן?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    אני אומר את זה שזה מיותר מניסיון וגם ככה לא משנה מה אתה מטיס טוב ושומר על הטיסן, זה קאפה זה לאט לאט יחטוף מכות הקאפה מתקפלת קצת למרות שאתה לא רואה את זה וכל הזויות משתנות

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    78
    מנחת הבית
    אשדוד
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    היי עודד, השיטה שהציעה sundowner היא בעצם אותו רעיון כמו השיטה שלי (counter balancing) אבל ההבדל הוא שע"פ השיטה שלו הטיסן שלך יצא לא מאוזן על ציר הגלגול שלו, דבר שיפגום ביכולת הגלגול שלו וידרוש קיזוז מאזנות קבוע לצד הנגדי.

    השיטה "שלי" היא השיטה המקובלת בעולם כיום והיא מיושמת על כל טיסן ARF שמגיע מהחברה וכמובן על כל המטוסים החד מנועיים.

    נק' למחשבה
    ואהבת לרעך כמוך, זו כל התורה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד יפת צפיה בהודעה
    היי עודד, השיטה שהציעה sundowner היא בעצם אותו רעיון כמו השיטה שלי (counter balancing) אבל ההבדל הוא שע"פ השיטה שלו הטיסן שלך יצא לא מאוזן על ציר הגלגול שלו, דבר שיפגום ביכולת הגלגול שלו וידרוש קיזוז מאזנות קבוע לצד הנגדי.

    השיטה "שלי" היא השיטה המקובלת בעולם כיום והיא מיושמת על כל טיסן ARF שמגיע מהחברה וכמובן על כל המטוסים החד מנועיים.

    נק' למחשבה
    אני מסכים איתך לחלוטין בכללללללל הטיסנים שלי יש זווית אבל לגבי הקאפה אני אומר שזה משתנה אחרי כל מכה שהטיסן מקבל וכל היתעקמות קטנה של הקאפה הזוית משתנה בגלל הגמישות של הקפאה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    זה בכלל לא חשוב.אם יש לך משטחי היגויי מספיק גדולים,מרכז הכובד מספיק אחורי והסטאפ חזק הטיסן יטוס טוב בכל זוית של המנוע כי מה שלא עושה האוירודינמיקה עושה הדינמיקה(סטאפ חזק)

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה לתותחי הקאפה

    תודה
    החלטתי:
    מעלה אחת ימינה-חצי מעלה למטה
    (שלום בית)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •