שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: CopterX 450seV2 חדש חדש

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: CopterX 450seV2 חדש חדש

    שלום עידן,

    ממליץ לך לחבור למישהו בסביבתך כדי שיעזור לך מעט עם המסוק החדש !
    על הג'ירו כאשר הנורית האדומה דולקת הוא לא במצב HEAD LOCK , כאשר היא כבויה הוא במצב HEAD LOCK.
    תמיד כדאי לחזק ברגים , גם בין הטיסות לשם לוקטייט ירוק\כחול בברגי הראש והזנב !!
    לגבי PITCH TRIM , HOVER TRIM - שניהם ניתנים לכיוון (לקבל מושג כללי אני ממליץ לך לקרוא את המדריך למתחיל במסוקים חשמליים הנמצא דבוק בפורום זה)
    הגלגלת הימנית שולטת על הGAIN של הג'ירו ואיתה תוכל להגביר את ההגבר או להקטינו ואף לצאת ממצב שומר כיוון (נורית אדומה תדלק בג'ירו כמו שאמרתי כבר)
    בשלט ניתן לשנות ולכוון כל מה שתרצה כולל שינוי מהות לגלגלות ולמפסקים
    ובעצם כל הפונקציות של שלט מתקדם רק על גבי מחשב , אני ממליץ להעזר במישהו שיודע לכוון מסוקים
    לכוון ראשוני של המסוק והשלט כדי שיתאימו לך ומשם SAVE ולא להתעסק עוד עם התוכנה !
    עד שתירצה לעשות 3D .

    SWITCH A - מנתק מנוע משמש לכיבוי מהיר של המנוע או לצורך כיווני PITCH מבלי שהמנוע יעבוד
    SWITCH B - מעבר למצב IDLE UP מצב 3D !!! זהירות עם המפסק הנ"ל !!! הרמתו תגרום לעליית מנוע פתאומית לא נשלטת !!

    כמובן שניתן לשנות את יעוד המפסקים בתוכנת השלט , לדוג' למטיס מתחיל אני ממליץ לבטל את מצב IDLEUP וככה לא להיות מופתע כאשר בטעות הזזת מפסק שלא התכוונת.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    17
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: CopterX 450seV2 חדש חדש

    הבהרה קטנה...
    למתחילים מומלץ לעבוד עם ג'יירו במצב Head Lock, נכון ?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •