שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: CopterX 450seV2 חדש חדש

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: CopterX 450seV2 חדש חדש

    לחבר את הסוללה כאשר המשדר כבוי האמנם ....?????
    פוחד אפילו לנסות


    ציטוט נכתב במקור על ידי flybywire צפיה בהודעה
    כמובן שיש לעבוד במוד HEAD LOCK , מתחילים ומתקדמים
    לכיוון ג'ירו ישנו הליך מסודר ,
    בקופטר-איקס (סטוק) נוסף לטכניקת כיול ג'ירו כללית
    יש צורך לחבר את סוללת המסוק כאשר המשדר כבוי (כן אני יודע נשמע מוזר - אבל ככה זה ומניסיוני זה בטוח) ואח"כ להדליק את השלט כאשר גלגלת הGAIN (צד ימין) נמצאת בכ30 אחוז לכיוון הHEADLOCK , ברגע הדלקת השלט הג'ירו יהבהב 3 פעמים ואח"כ ישאר מואר קבוע

    פתאום תגלו שהג'ירו הנ"ל שומר טוב יותר ממה שציפתם ומה שבעיקר מגביל אותו זה סרוו זנב איטי מידי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: CopterX 450seV2 חדש חדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי ldann צפיה בהודעה
    לחבר את הסוללה כאשר המשדר כבוי האמנם ....?????
    פוחד אפילו לנסות
    גם אני , כמי שמנוסה בעולם הטיסנאות לא הסכמתי להאמין שזאת הדרך ,
    אבל ככה מנחה היצרן ,
    והאמת זה עובד איפוס הג'ירו עולה כיתה כאשר זה מבוצע בצורה הזאת !!

    מופיע על מסמך היצרך המסוק עם חבילת הRTF !

    נסו בעצמכם.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •