שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 73

נושא: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    אני מאמין שיש עוד כמה תחומים, חוץ מטיסנאות, שבהם היו שמחים לקבל מנועי בעירה פנימית ללא גלגל תנופה וללא אפקט ג'יירו... העובדה שהם ממשיכים לחיות עם זה, אומרת כנראה משהו...
    עמית, אפקט הג'יירו נוצר בעיקר על ידי המדחף... עובדה שלמנוע טיסן אין גלגל תנופה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    עמית, אפקט הג'יירו נוצר בעיקר על ידי המדחף... עובדה שלמנוע טיסן אין גלגל תנופה.
    העלית שתי נקודות.
    1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה יותר ורחוקה מציר הסיבוב, ומהירות הסיבוב תהיה גבוהה יותר, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
    2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 03-09-2013 בשעה 18:28:51.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    העלית שתי נקודות.
    1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה, ומהירות הסיבוב גבוהה, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
    2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
    1. ידוע.
    2. כחיסרון לא הכרחי המגביר את אפקט הג'יירו ומאיט את תגובות המנוע לשינויים במצערת.

    אז מה? חוזר לדיון?

    מה דעתך לנסות ולתקל את קושיות 1 ו-2?

נושאים דומים

  1. [שאלה] פרופ יותר איטי
    על ידי elicopter בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-07-2013, 18:17:55
  2. כמה שעות הדרכה (פחות או יותר) צריך כדי ללמוד להטיס ?
    על ידי ni4ni בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-04-2013, 19:11:21
  3. מוט קרבון ב AXN, פרופ ב AXN
    על ידי alon.chteyn בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2011, 19:40:03
  4. מחפש גוף של דאון באורך מטר פחות או יותר
    על ידי gal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-12-2009, 20:26:12
  5. [שאלה] מה היחס בין פרופ 2 להבים לפרופ 3 להבים או יותר ?
    על ידי b1yossi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2008, 08:11:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •