תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?
נכתב במקור על ידי AmitB
אני מאמין שיש עוד כמה תחומים, חוץ מטיסנאות, שבהם היו שמחים לקבל מנועי בעירה פנימית ללא גלגל תנופה וללא אפקט ג'יירו... העובדה שהם ממשיכים לחיות עם זה, אומרת כנראה משהו...
עמית, אפקט הג'יירו נוצר בעיקר על ידי המדחף... עובדה שלמנוע טיסן אין גלגל תנופה.
תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?
נכתב במקור על ידי AvSa
עמית, אפקט הג'יירו נוצר בעיקר על ידי המדחף... עובדה שלמנוע טיסן אין גלגל תנופה.
העלית שתי נקודות.
1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה יותר ורחוקה מציר הסיבוב, ומהירות הסיבוב תהיה גבוהה יותר, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
נערך לאחרונה על ידי flatspin; 03-09-2013 בשעה 18:28:51.
תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?
נכתב במקור על ידי flatspin
העלית שתי נקודות.
1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה, ומהירות הסיבוב גבוהה, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
1. ידוע.
2. כחיסרון לא הכרחי המגביר את אפקט הג'יירו ומאיט את תגובות המנוע לשינויים במצערת.