שמות משתמשים לתיוג

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 51 עד 73 מתוך 73

נושא: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

  1. #51
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    עודד, ההיסט הוא זניח ובכלל במישור שאין לו ולא כלום עם האיזון של גל ההינע.
    מצאתי !
    הנה ישנה נקודה בה יש בינינו הסכמה מלאה.

  2. #52
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    לפי מה שידוע לי, אפקט ג'יירו נוצר על ידי כל גוף עם מומנט אינרציה (נדמה לי שזה המונח) שמסתובב סביב מרכז הכובד שלו. זה לא כל כך משנה אם קןראים לו מדחף או גלגל תנופה.

    Sent using Tapatalk
    לפי מה שידוע לי מדובר במסה ובמרחקה מציר הסיבוב. ובטיסן לחלק המהותי שאחראי לתופעה קוראים פרופ.

  3. #53
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    מצאתי !
    הנה ישנה נקודה בה יש בינינו הסכמה מלאה.
    אני באמת שמח.

  4. #54
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    עמית, אפקט הג'יירו נוצר בעיקר על ידי המדחף... עובדה שלמנוע טיסן אין גלגל תנופה.
    העלית שתי נקודות.
    1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה יותר ורחוקה מציר הסיבוב, ומהירות הסיבוב תהיה גבוהה יותר, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
    2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 03-09-2013 בשעה 18:28:51.

  5. #55
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    העלית שתי נקודות.
    1. אפקט הג'ירו נוצר ע"י מומנט האינרציה של מסה מסתובבת. ככל שהמסה תהיה גדולה, ומהירות הסיבוב גבוהה, כך יגדל אפקט הג'ירו (פרצסיה).
    2. המסה הסובבת של הפרופלור צוברת אנרגיה ומשמשת כגלגל תנופה.
    1. ידוע.
    2. כחיסרון לא הכרחי המגביר את אפקט הג'יירו ומאיט את תגובות המנוע לשינויים במצערת.

    אז מה? חוזר לדיון?

    מה דעתך לנסות ולתקל את קושיות 1 ו-2?

  6. #56
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    אני מוכן להתערב איתך על כסף שאם תראה לי מנוע שעובד ללא מישקולת על גל הארכובה שלו אני נותן לך כסף.ממך לא דורש כלום.רק תראה לי סירטון של מנוע שעובד ללא מישקולת
    חיים גיל תעשה תרגיל

  7. #57
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    אני מוכן להתערב איתך על כסף שאם תראה לי מנוע שעובד ללא מישקולת על גל הארכובה שלו אני נותן לך כסף.ממך לא דורש כלום.רק תראה לי סירטון של מנוע שעובד ללא מישקולת
    חיימון, לא טענתי שזה אפשרי.
    להיפך, זה הרי בדיוק מה שטענתי: היא חיונית לעבודת המנוע ולא לאיזון רעידות - ללא המשקולת הזאת המנוע היה הופך כיוון בהנעה או אפילו באמצע עבודה.

    שוב: המשקולת על גל הארכובה משמשת ליצירת אינרציה שתאפשר לעבור את הנקודה המתה העליונה והתחתונה ללא עצירה או שינוי כיוון. ולא לאיזון משקל המאיט ומאיץ ללא הרף ומשנה את מיקומו.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 03-09-2013 בשעה 21:21:22.

  8. #58
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    עודד, ההיסט הוא זניח ובכלל במישור שאין לו ולא כלום עם האיזון של גל ההינע.
    אתה טועה לחלוטין בהבנת העניין. המשקולת נועדה בעיקר לצורך האיזון. אחרת היה הכי פשוט לשים גלגל תנופה ללא המשקולות.

    ההיסט אכן זניח, אבל הוא לא לבד במערכה, הוא מצטבר יחד עם העובדה שהבוכנות נעות בתנועה קוית בעוד שהמשקולות נעות בתנועה מעגלית
    הכל יחד מצטבר ומחייב את יצירת המשקולת הנגדית, שאינה תחליף לגלגל תנופה
    בכל אופן לא נתקלתי בחיי במנוע בעירה פנימית מכל סוג העובד ללא גלגל תנופה. גם מנוע של טיסן לא יעבוד ללא הפרופ
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #59
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    עודד, הטעות כולה שלך.

    לא מצליח להבין את הטיעון שלך. הבוכנות נגדיות ונעות בתיאום מושלם ואמורות לאזן האחת את השנייה.

    אם אתה טוען שהמשקולת נועדה לאיזון -
    אנא הסבר כיצד הבוכנה והטלטל שנמצאים בתנועה והמיקום והאינרציה שלהם משנים את המסה הנדרשת לאיזונם מאוזנים על ידי משקולת קבועה.

    לגבי פסקתך האחרונה אוסיף לך קצת מנסיוני:
    קח סירה עם מנוע ניטרו, פרופ קטן וללא גלגל תנופה. מחוץ למים היא תניע ותכבה ישר ובתוך המים תפעל ללא קושי.
    והסיבה? זה הרי בדיוק אותו איזון ואותו משקל מסתובב.

    הסיבה היא חוסר בהתנגדות למנוע. אותו כנ"ל למנוע של טיסן בלי פרופ. תוסיף לו התנגדות והוא יסתובב בעליצות עד שיתחמם.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 03-09-2013 בשעה 23:34:25.

  10. #60
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    חשבתי חשבתי והגעתי למסקנה שהמשקולת גם מאזנת וגם עוזרת לעבור את הנקודות המתות.

    שני ציפורים שכזה.

    חג שמח ושנה טובה.

  11. #61
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    עודד, הטעות כולה שלך.

    לא מצליח להבין את הטיעון שלך. הבוכנות נגדיות ונעות בתיאום מושלם ואמורות לאזן האחת את השנייה.

    אם אתה טוען שהמשקולת נועדה לאיזון -
    אנא הסבר כיצד הבוכנה והטלטל שנמצאים בתנועה והמיקום והאינרציה שלהם משנים את המסה הנדרשת לאיזונם מאוזנים על ידי משקולת קבועה.

    לגבי פסקתך האחרונה אוסיף לך קצת מנסיוני:
    קח סירה עם מנוע ניטרו, פרופ קטן וללא גלגל תנופה. מחוץ למים היא תניע ותכבה ישר ובתוך המים תפעל ללא קושי.
    והסיבה? זה הרי בדיוק אותו איזון ואותו משקל מסתובב.

    הסיבה היא חוסר בהתנגדות למנוע. אותו כנ"ל למנוע של טיסן בלי פרופ. תוסיף לו התנגדות והוא יסתובב בעליצות עד שיתחמם.


    מצטער, אבל אתה כל כך רחוק מלהבין את הנושא עד שנדרשת הרצאה ארוכה ביותר כדי להסביר את כל האספקטים של זה. אם יום אחד נשב יחד אסביר לך באריכות את הנושא, אין לי כוח להקליד הרצאות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #62
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    מצטער, אבל אתה כל כך רחוק מלהבין את הנושא עד שנדרשת הרצאה ארוכה ביותר כדי להסביר את כל האספקטים של זה. אם יום אחד נשב יחד אסביר לך באריכות את הנושא, אין לי כוח להקליד הרצאות
    אתה יכול לנסות להתמודד בקצרה עם מציאות מנוע הסירה שלא עולה בקנה אחד עם התאוריות שלך.
    בשבילך, לא בשבילי.

    או לענות בפשטות לשאלתי לגבי המכניקה של האיזון. אתה מבין אותה ודאי, לא?
    אז תן הסבר קצר ומבוסס. בלי "הצטברויות" ותשאיר לי את ההבנה...

    אולי יום אחד נשב ואני אסביר לך, ובקצרה, את הנושא.

  13. #63
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    טוב, אני רואה שהמומחים פה משום מה שמחים להתמודד עימי ונרתעים מלנסות ולהתמודד עם השאלות והתוכן...

    אז אני אעשה את העבודה במקומם. לפי מיטב הבנתי. אוטודידקט שלא עבר בבחרותו בטכניון.

    מנוע שני פעימות. בוכנה אחת.

    הבוכנה בנקודה מתה עליונה.

    במהלך סיבוב מלא של גל הארכובה הבוכנה משלימה מהלך של ירידה ועלייה חזרה.

    כשהמנוע עובד זה קורה מהר מאוד. מהירות מצויה: 6,000 פעמים בדקה. 100 פעם בשניה(!)

    עכשיו חייבים להבין שבעוד שתנועת גל הארכובה היא סיבובית ורציפה
    הבוכנה לפי שמשנה כיוון מלמעלה למטה ולהיפך - חייבת לעצור מאתיים פעם בשנייה!

    והיא לא עוצרת בבת אחת - היא מאיצה בדרך למטה מאיטה לפני הנקודה המתה התחתונה ועוצרת לשבריר שנייה למטה.

    למטה היא נדחפת על ידי הפיצוץ. ומה מחזיר אותה למעלה? מה מחזיר אותה לתנועה?
    האינרציה שבמסה המסתובבת.

    אותו הדבר בנקודה המתה העליונה.

    למסה המסתובבת יש תפקיד כפול: גם לשמור על התנועה בנקודות המתות ובמהלך העלייה וגם לשמור על כיוונה.
    שאחרת בנקודות האלו המנוע עלול להיתקע או להתחיל להסתובב הפוך.

  14. #64
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    מנועי דיזל שתי פעימות ישנים נטו להפוך כיוון ... גם מנועי בראשלס לעיתים עושים את זה :-)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    AvSa (04-09-2013)

  16. #65
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    עכשיו ל"בעיית האיזון" - שינויי המהירות ועצירות הטלטל והבוכנה מייצרים רעידות שאנו מנסים לצמצם.

    בואו נניח שהמנוע עובד בסל"ד קבוע של 6,000

    גל הארכובה מסתובב במהירות קבועה ורציפה וכך גם המשקולת שבתחתיתו.

    אבל כבר הסברנו - המסה של הטלטל והבוכנה משנה מיקום ומהירות ללא הרף. כולל שני עצירות בכל סיבוב.

    ולכן לא ייתכן כאן איזון של משקלים (כמו בפרופ) אלא איזון דינאמי של אינרציות.
    כשהבוכנה מגיעה לעצירה בקצה העליון המשקולת בדיוק יורדת בצד התחתון ונותנת דחיפה הפוכה לאזן את עצירת המסה.

    ולהיפך - כשהבוכנה יורדת, המשקולת עולה (ולמעשה שניהם יחד בחלק העליון של הצילינדר!) אך האנרגיות הקינטיות מתקזזות.

    זה עובד למרות שמשקל המשקולת קבוע משום שהאנרגיה של המשקולת ושל תנועת הבוכנה עולים ליניארית עם הסל"ד.


    הסבר קצר, לא?


    כמו שכתבתי כבר לפני הרבה תגובות, איני מתכחש לתפקיד האיזון של המשקולת אך אני עדיין חושב שתפקידה העיקרי להציע מסה מסתובבת לשמירת התנועה ומעבר הנקודות המתות תוך שמירת כיוון התנועה.

    מנועים מרובי צילינדרים מתוזמנים בדרך כלל להציע עבודה בשלבים שונים של הסיבוב ובכך לפתור את בעיית הרעידות והמשכיות התנועה.

    במנוע שהצגתי בדף 2 הצילינדרים מנוגדים ומסת הבוכנות והטלטלים נעות יחד, בתיאום, בצדדים הפוכים ולכן מקזזות האחת את השנייה. גם ללא המשקולות שמספקות שם מסה מסתובבת.


    כמובן שהמומחים פה ידעו ויכלו להסביר כל זאת, וממש גנבתי להם את המילים מהפה, הם פשוט קצת לא בכושר הקלדה הסברית היום.

    אם טעיתי במשהו אין זאת אלא משום שנטול השכלה רשמית בנושא הוא היחיד שיכול ומוכן להציע הסבר.

    אם יש למישהו שאלה על האמור לעיל, אשתדל להסביר את שאני יודע/חושב שיודע, או להודות בפשטות שאיני יודע.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 04-09-2013 בשעה 03:26:09.

  17. #66
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    מיציתי.

    חג שמח.

  18. #67
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    מיציתי.
    חג שמח.
    רעיון טוב... הרי בכל מקרה העולם עובר למנועים חשמליים ובעוד 20 שנה לדון על הנושא הזה יהיה בדיוק כמו להעלות לדיון מאיזה עור הכי טוב להכין את השוט של העגלון...

  19. #68
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    הנה תמונה של מנוע ניטרו של סירה:


    ויש שם פליוויל.

    אבל לא הבנתי מה לא ברור, הפליוויל מספק את האינרצייה להמשך פעולתו של המנוע. בלי פליוויל אמרתם שהמנוע לא יפעל, וזה אומר שהמשקולת הנגדית ש"אבסה" טוען שמיועדת להמשך פעילותו של המנוע לא ממשיכה את פעולת המנוע.
    אז ברור שהמשקולת מיועדת לאיזון. כי אם היא לא היתה מאזנת אין סיכוי שהמנוע היה מצליח לפעול בלי להתפורר. אם יש למשקולת יש עוד סגולות מיסטיות אני לא יודע, אבל היא שם בשביל לאזן.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  20. #69
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    הנה תמונה של מנוע ניטרו של סירה:


    ויש שם פליוויל.

    אבל לא הבנתי מה לא ברור, הפליוויל מספק את האינרצייה להמשך פעולתו של המנוע. בלי פליוויל אמרתם שהמנוע לא יפעל, וזה אומר שהמשקולת הנגדית ש"אבסה" טוען שמיועדת להמשך פעילותו של המנוע לא ממשיכה את פעולת המנוע.
    אז ברור שהמשקולת מיועדת לאיזון. כי אם היא לא היתה מאזנת אין סיכוי שהמנוע היה מצליח לפעול בלי להתפורר. אם יש למשקולת יש עוד סגולות מיסטיות אני לא יודע, אבל היא שם בשביל לאזן.
    1. אם תטרח לקרוא את תגובה 65# תראה שם: "כמו שכתבתי כבר לפני הרבה תגובות, איני מתכחש לתפקיד האיזון של המשקולת אך אני עדיין חושב שתפקידה העיקרי להציע מסה מסתובבת לשמירת התנועה ומעבר הנקודות המתות תוך שמירת כיוון התנועה."

    ואפילו טרחתי להסביר איך האיזון מתבצע. הסבר פשוט וקצר שוותיקי הפורום התחמקו ממנו.

    2. עודד אמר שהמנוע לא יפעל ללא פלייוויל. לא אני. נסיוני מלמד אחרת:

    לפני 30 שנה לא היו מנועים מיוחדים לסירות.
    והמנוע שאני שמתי בסירה היה ללא פלייוויל. סתם מנוע של טיסן שהנענו באמצעות גומיה שנמתחה בין הציר לסטרטר.

    והוא עבד יופי. רק לא הניע מחוץ למים.

    תשאל אותו אם ההסברים ברורים דיים.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 04-09-2013 בשעה 18:33:57.

  21. #70
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה
    רעיון טוב... הרי בכל מקרה העולם עובר למנועים חשמליים ובעוד 20 שנה לדון על הנושא הזה יהיה בדיוק כמו להעלות לדיון מאיזה עור הכי טוב להכין את השוט של העגלון...
    כן, אבל... זה כבר לא דיון טכנולוגי.
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 04-09-2013 בשעה 18:23:15.

  22. #71
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    אנסה שוב.

    חג שמח?

  23. #72
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    חג שמח מלא בהטסות וטסטים מוצלחים.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  24. #73
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם פרופ קרבון יוצר יותר דחף וצורך פחות זרם מפרופ עץ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    חג שמח מלא בהטסות וטסטים מוצלחים.
    אמן

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. [שאלה] פרופ יותר איטי
    על ידי elicopter בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-07-2013, 18:17:55
  2. כמה שעות הדרכה (פחות או יותר) צריך כדי ללמוד להטיס ?
    על ידי ni4ni בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-04-2013, 19:11:21
  3. מוט קרבון ב AXN, פרופ ב AXN
    על ידי alon.chteyn בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2011, 19:40:03
  4. מחפש גוף של דאון באורך מטר פחות או יותר
    על ידי gal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-12-2009, 20:26:12
  5. [שאלה] מה היחס בין פרופ 2 להבים לפרופ 3 להבים או יותר ?
    על ידי b1yossi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2008, 08:11:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •