היום לקחתי את הילד לטיול ..
טיסה רגילה / מיוצבת / חזרה הביתה = פועל תקין לגמרי.
ללא זיגזגים וללא הירהורי חרטה שקשורים למצפן.
לויטר,שאתמול בערב עם המון רוח מערבית היה טיפה פרוע גם אם נשאר יחסית באותו מקום, הווה אומר משחק של לא יותר ממטר בגובה ו/או תנועה לצדדים, עבד היום ללא שום רוח בצורה מעולה. פלס .. בדיוק כמו הנאזה שריחף לידו
אני על גיינים מקוריים, בשמירות למינהם והורדתי טיפה גיין של ייצוב אוטומטי.
טיסה אוטומטית על ידי טלמטריה מהמחשב, נק. ציון אחת וקרובה כי היה לילה וכי פחדתי שהוא יסע לסין .. וחזרה הביתה RTL פעמיים ניסיתי ופעמיים עבד מצויין ..
אפשר היה להגיד שהכל סבבה ....
עד שמשהו קרה, ללא ריסוק או כל התגרות מצידי .. לאחר טיסת צב"ר רגילה .. במצב לוייטר הבקר החליט פתאום שמאוזן זה 60 מעלות הצידה ....
בשלב הזה אגב, כבר לא נשאר הרבה מחלק מפרופי הקרבון, אני שמח לציין ולאשר שהבקר כן מצליח לטוס יציב למדי גם עם 60 אחוז פרופ בכמה מהפינות
בסופו של עניין .. הבקר הזה לא צפוי ולא אמין.
בהחלט לא משהו שאפשר להמליץ לכב"א להשתמש בו
דבר אחד שלא הצלחתי להבין למה לא עובד, כיבוי מנועים אחרי נחיתה אוטונומית לא עובד .. הרחפן ממשיך לקפץ .. פעם אחת גם התהפך. ועכשיו שאני חושב על זה, אולי הוא לא מכבה מנועים כי הוא לא החליט שהוא נחת ...