גדר זה מקום מצוין להסיע זחלן סקייל
גדר זה מקום מצוין להסיע זחלן סקייל
רן ענבר (01-04-2013)
סקייל 1/1
dani14 (09-08-2013)
הרכב יפיפה... רק חבל שהנהג שלו נראה כאילו ברח ממצעד הגאווה...
תתחדש.
רן ענבר
guyst (09-08-2013),theclimber (09-08-2013)
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
באמת... אם כבר פותחים את הנושא:
למה כולם שמים "בובות" של גברים חסונים על הזחלנים?
שימו בובה של בחורה ואז תוכלו לצעוק עליה: "איך את נוהגת יא *&^%$#"
זה מה שאני הייתי עושה
רן ענבר
תתחדש גיא.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
guyst (09-08-2013)
XHover MXP230, TBS Discovery, Compass Atom 7HV, TwinStar II FPV, Trex 250SE,500ESP FBL, 550e BeastX, Mini Ellipse, Merlin, Cularis, Xeno ,P51d, Aurora 9 and not enough time (oldies: Stryker F-27Q, Easy Star, Telink SU-29, Fox, 450 Pro) Hagay
guyst (10-08-2013)
אחרי כמה הסעות, או לדייק זחילות, אני יכול כבר לתת חוות דעת מסויימת על הרכב.
הרכב מגיע RTR כך שאין לי פה שירשור בנייה מפואר אבל אשתף אתכם בשינויים שעשיתי ואעשה בעתיד.
ראשית אני רוצה לומר שאני מאוד מרוצה מהרכב!
יש שיגידו שהוא לא זחלן אמיתי אלא בתחום של Rock Racer שאומר שגם זוחל אבל גם יודע לנסוע מהר ולקפץ בין ומעל הסלעים, וגם קצת חראקות... - אני אוהב את זה!
עדיין, נסעתי עם SCX10-ים סביבי, ו-99% מהמעברים הוא עשה בכבוד ובזחילה, לא בהתקפה.
מעבר לזה, בלי כל שיפורים, בתצורת הסטוק, הוא עושה עבודה מדהימה ולאחר כמה שעות טובות של זחילות, תמיד חזר הבייתה בשלום ללא כל פגע או שבר.
שיפורים:
מכיוון שאת רוב הזחילות אנחנו עושים בלילה (פחות חם, האישה משחררת כי הילדים , מגניב החייזרים עם האורות והלילה הולך טוב עם הבירות...), הייתי חייב בנוסף לפנס ראש, לצייד את הרכב באורות.
הכיוון של סקייל, כמו בטיסנים שלי, לכן רכשתי את הפנסים האורגינלים של הרכב (הדגם הראשון בא איתם כחלק מהRTR) לתת את המראה היפה. יש גם אורות ברקס מאחור.
כולם ממליצים להעביר את מרכז הכובד קדימה, לכן העברתי את הסוללה קדימה והמקלט נשלח לאחור (כן כן.... הנהג קצת..).
כדי לתת מראה יפה יותר לאחוריים של הרכב ולהחביא את כל החוטיאדה, חתכתי מכסה מקרטון.
שינוי נוסף שעשיתי, הוא החלפת הלינקים מפלסטיק שהם די גמישים, ללינקים מאלומיניום.
מה בתיכנון?
להחליף לינקים להיגוי, גם לאלומיניום, כיוון שכבר חוויתי טיפוסים קשים בהם היה לחץ ככ גדול על הצמיגים שהסרוו התקשה להזיז אותם והתנועה עברה ללינקים הפלסטיק הגמישים שהתעוותו.
להחליף שלט שבדרך לאחד דיגיטלי שיתן יותר רגישות ואקספו. בגלל חוסר רגישות, קורה שהרכב מתאמץ ואני מנסהלהוסיף "מצערת" (בשפת הטיסנים), או ל"סחוט את ההדק" (של האקדח ), ואז הרכב מקבל כוח רב בפעם אחת, ומזנק.
להחליף מנוע ו\או גלגלי שיניים, על מנת לתת לו יותר כוח ומומנט לטיפוס, שכמובן יבוא קצת על חשבון המהירות. חשוב לציין שאני משתמש ברכב ב-95% מהזמן לזחילות.
להחליף צמיגים אם באמת יהיה מוצדק לעומת הסטוק, לצמיגים "דביקים" יותר לסלעים.
אביזרים סקיילים.
זהו כרגע, מניח שהזמן, האתגרים והחברים "התומכים" לא יתנו לי להשאיר את היד בכיס...
וסירטון בים המלח...
שיפורים אחרונים:
הוחלף סרוו היגוי לBMS-630MG - קישור
הוחלף ספור ל-87 ופיניון ל-14 - הורדת מהירות ותוספת כוח - טסט בסופ"ש
Hagay (02-04-2014)