שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 35 מתוך 35

נושא: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    מטוסים משליכים ומנתקים זיוודים כבר שנים כדי להגדיל טווח/מהירות/תמרון וכו....

    בכל אופן הבעיה העיקרית של רחפנים שהם לא יודעים להמיר גובה למהירות וההפך.
    לדוגמא טיסן טס במשך זמן T והגיע לטווח X וגובה Z תוך השקעה של E
    כדי לחזור חזרה בתנאים מסויימים אפשר להמיר את Z ל X ולחזור בחזרה תוך השקעה של E=0 כלומר סה"כ טיסה ל X וחזרה היא E
    בזמן שחפן צריך להשקיע עוד E כדי לחזור את הדרך X כלומר טיסה ל X וחזרה היא פעמיים E
    וזה עוד בלי להתחשב בעובדה שקוואד משקיע אנרגיה בתנועה באוויר של 8 כנפיים קטנות ואילו טיסן משקיע אנרגיה בהנעה של שתי כנפיים קטנות ועוד אחת גדולה שנעה הרבה יותר לאט, כידוע יש יחס ריבועי בין מהירות לגרר.

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    כנף סובבת היא לא פתרון יעיל למשימה של כנף קבועה ...
    אתה מציג כאן 2 בעיות קשורות אבל שונות - הגדלת יעילות והגדלת זמן שהייה..
    הפתרון לכל עולם ההינע החשמלי יבוא מטכנולוגיה שונה של אגירת/ייצור אנרגיה חשמלית.
    בזמנו דובר על תאי דלק, אבל נראה שהכיוון הזה תקוע...
    המרת דלק נוזלי לחשמל בדרך הרגילה דורשת משקל גבוהה ולא ישימה למערכות קטנות.

    הרעיון של שילוב בלון הליום ורחפן נראה לי הכי ישים ומעניין
    זה לא כל כך טריוויאלי ...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    815
    תודה!
    66
    הודה 71 פעמים ב 64 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    מה עם הכיוון של הטענה סולארית?
    עד כמה פאנלים סולאריים יכולים להטעין סוללה? מהוא שטח הפנים של פאנל כזה שיוכל להטעין סוללה בזמן העבודה שלה?
    האם זה ישים על פלטפורמה קטנה? כי על דאונים גדולים אני יודע שזה קיים.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    לפאנלים סולאים אין יכולות גבוהות כרגע
    אני ניסיתי לעבוד על משהו כזה יש להם משהו כמו 30W למטר רבוע ככה שזה לא יעיל כל כך
    מה שגם המפרס שלו פוגע באוירודינמיקה של הכלי לכל תזוזה שהיא
    פעם היה בתעשיה האווירית פרויקט שניצל את המערבולות שנוצרות מסביב לפרפלורים
    בכך שהם יצרו מעטפת לפרופלורים בצורת כנף שיוצרת עילוי מהמערבות שנוצרות סביב הפרופלור
    ככה שגם אתה מרוויח את זה בתור עילוי במקום אויר חוזר שפוגע בעילוי
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    אפשר להוסיף כנף שהיא גם משטח סולרי ובתוספת זוית משתנות לפרופים אפשר להוריד את צריכת האנרגיה בזמן טיסה קדימה ואולי גם לקבל קצת חזרה מהכנף הסולרית
    כלאחד מהמרכיבים ייתן חסכון קטן וביחד אולי זה יהיה משמעותי יותר.
    הנה דוגמה לכנף סולרית
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 02-10-2013 בשעה 17:41:44.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    הודעות
    326
    תודה!
    1
    הודה 25 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    תוסיף כנפונים בזוית אופטימלית עבור טיסה ישרה ואופקית ותנצל את העילוי המתפתח לחסכון באנרגיה.
    בדוק!

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    הודעות
    326
    תודה!
    1
    הודה 25 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    תחשוב על כנפונים על ציר כך שזוית הכנפון משתנה בהתאם לזוית הנטיה של הרחפן בטיסה קדימה.
    הכנפונים מחוברים לפקודות סרוו של הגימבל. כך תמיד יהיו מיוצבים ביחס לכדוהא ויספקו זוית התקפה אופטימלית בכל זוית נטיה של הרחפן.
    אני ניסיתי וזה עבד יפה מאוד.
    אתה רואה צריכת זרם בטיסה קדימה כשמעל מהירות מסויימת אתה רואה ירידה של כ 15% בצריכת הזרם.

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    גליל
    הודעות
    67
    תודה!
    8
    הודה 15 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    נושא מעניין וחם !!!
    שתי מילים :
    Thermal Batteries
    ואתר אחת להתחיל בו :
    http://www.asb-group.com/uk/piles-main.asp

    ואם תצליחו ... תגיעו לשמיים ...

    ולמי שמתעצל לקרוא :
    יחס זרם/נפח : 2 אמפר/סמ"ק
    סוללת ליפו של 5 אמפר תופסת נפח של 185 סמ"ק ...
    הספק : עד 9 קילוואט , פיק עד 25 קילוואט
    יחס הספק לק"ג : 120 Wh/Kg
    זמן פעולה : עד שעתיים
    מידות : החל מ- 18 מ"מ קוטר ו- 22 מ"מ אורך

    בהצלחה !
    נערך לאחרונה על ידי yigal.tsur; 02-10-2013 בשעה 23:06:51. סיבה: עדכון
    ----------------------------------------
    הזכות לחלום...היכולת להגשים...

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    1. אם כבר לשלב משהו ששורף דינוזאורים, אז הייתי בודק הפקת חשמל מטורבינה (אפשר להשתמש בTurboshaft ואז ההתאמה המכאנית פשוטה מאוד).
    2. הייתי בודק יעילות פרופים עם זווית משתנה (תראה את הפרוייקט של ebay007 כדוגמא).
    3. תצורות מעוטות פרופים עם קוטר גדול יותר (למשל שני פרופים של 18" במקום ארבעה של 14" וכו').
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    4
    תודה!
    12
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרוייקט הנדסי על נושא שיפור יעלותו האנרגטית של רחפן

    שלום לכולם,
    אני מבקש להודות לכל החברים שרשמו כאן רעיונות נהדרים! אנו נשב ונדון על כל רעיון וכמובן שנשתף כאן!
    הדיון הפך להיות נפלא! המון המון המון תודה!!! :-)

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. פרוייקט בניית רחפן מיקצועי דרושה עזרה דחופה
    על ידי orendar181 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 23-09-2013, 14:07:46
  2. עזרה בפרויקט גמר הנדסי (מזל"ט)
    על ידי matant בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-02-2011, 17:08:51
  3. עזרה בפרויקט גמר הנדסי (מזל"ט)
    על ידי matant בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-02-2011, 18:34:58
  4. נושא חדש
    על ידי wind556 בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-12-2008, 00:32:47
  5. נושא חדש
    על ידי wind556 בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2008, 12:29:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •