מסקרן
Sent from my SGS4
=============================
FUTABA 9CAP
Bixler 1, Apprentice, Super frontier - OS, Xeno - Flying wing, Canary - Glider, Yak55 - 3D, Yak54 carbon z - 3D, Butterfly - Kappa, Mini F22 - 50mm EFD, Corsair - parkzone, Habu EDF - Parkzone, Mugi, Walkera QR X 400, BlackHorse Models - Blade, ZMR250 FPV
Messy stuff![]()
נערך לאחרונה על ידי Liav; 20-10-2013 בשעה 09:46:22.
יפה העבודה עם הדיבל עץ.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
Top
קובץ מצורף 99184
Vertistab
קובץ מצורף 99185
קובץ מצורף 99186
קובץ מצורף 99192
אוקי - את זה אני לא בטוח איך לצפות
קובץ מצורף 99193
קובץ מצורף 99194
נערך לאחרונה על ידי Liav; 20-10-2013 בשעה 09:46:57.
יפה מאוד.... עושה קצת חשק..
קובץ מצורף 99229
קובץ מצורף 99230
מודול פוטרבה לפרופורציה...
נערך לאחרונה על ידי Liav; 20-10-2013 בשעה 09:47:23.
יפה מאד ועבודה נקיה ומדוייקת.
עם איזה דבק הדבקת את ציפוי הבלזה לקלקר בכנף ובאיזו דרך ביצעת את זה?
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הדבקת הציפוי זה הדבר היחיד שלא אני עשיתי - הגיע עם הקיט מודבק. את הלידינג והטריילינג והטיפס הדבקתי עם גורילה.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
עוד שתי תמונות - הכנפיים מצופות עד הסוף.
קובץ מצורף 99324
קובץ מצורף 99325
גם אני חושב שהעבודה יפה ונקיה. שא ברכה.
יש לי נסיון רב בהדבקת בלזה לקלקר. הדבקה באמצעות ספריי 3M 77 היא נקיה וקלת משקל. אבל לאורך זמן לוחות הבלזה משתחררות מהדבק ומקבלות גלים. חוזק הכנף פוחת באופן משמעותי, שלא לדבר על הפגיעה באוירודינמיות.
ביצירת כנפיים, במיוחד גדולות גדולות (2.0 מ' למעלה), אני מדביק אך ורק עם דבק גורילה כאשר הלוחות מוצמדות לגרעין בתוך הנגטיבים שלהם, תחת לחץ. מפתיע בחוזקו ומחזיק מעמד שנים ללא עיוות וללא פגע.
גדעון - תודה מאוד על הברכות. ממך זה משמעותי במיוחד. זה הקיץ הראשון שאני בונה. אני חייב לומר שהקיט אינו איכותי - הדיקטים רכים ופריכים.
מצד שני - זה קיט ראשון. אני לקחתי אותו בדיות בגלל שהוא פשוט וזול.
איכות ההדבקה ב3M 77 היא איכות ירודה
איכות ההדבקה בדבק PU (ממש לא חייבים את גורילה היקר ללא הצדקה) היא איכות הדבקה טובה מאד, אבל זה דבק מאד לא ידידותי למשתמש ובמריחה על שטחים גדולים הוא מתחיל להגיב עוד לפני שהסתיימה המריחה.
בעבר הרחוק ציפיתי כנפי קלקר בבלזה עם דבק פלסטי רגיל (לא היה אז אליפטי) מדולל בהרבה מים, וכמובן בשיטת הלחץ עם הנגטיב והתוצאה הייתה משובחת וקלה מאד ליישום (הייתי מדביק בערך 20 כנפיים ביום אחד).
אם אינני טועה יצרני הקיטים משתמשים באפוקסי דליל, כזה שנועד לשיכוב. אבל אינני בטוח שעל ליבת EPS
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אכן, דבק ה'גורילה' שאני משתמש בו הוא PU שנמכר תחת שם מותג אחר. אני מסתדר איתו טוב מאד. בשלב המריחה, בכנפיים קטנות יותר (1.80 מ' ומטה) אין בעיה לבצע לבד את המריחה והלחיצה בנגטיבים. בכנפיים גדולות, לרוב אני נעזר באדם נוסף כך שמשך הזמן הדרוש מתקצר למחצית. עד כה, ללא בעיות מכל סוג שהוא.
התוצאה - כנף ישרה וחזקה מאד.
עדכון ורשמי ביניים:
אז כך: הצילום למטה זה מצבו הנוכחי של הטיסן.
רשמי מהקיט - הוא לא איכותי. רוב הדיקט הוא דיקט מאוד בסיסי, פריך, לא עמיד.
מיצב הכיוון הגיע עקום מעט ואני עוד עובד על לישר אותו. גם חלק מהגוף - תושבת מיצב הגובה - לא ישר ו יהיה צורך לישר את מיצב הגובה.
התושבות הפנימיות לציוד (סרבו הגה גובה וחיזוק לטראלי) פריכות גם. ניסיון עדין לקדוח חור מוביל לבורג קיבוע סרבו שבר את תושבת ואצטרך ליצר חדשה.
משקל הטיסן כולל כל הציוד וללא סוללה יהיה 900 גרם, 2 ליברות. עם סוללה 4 תאים ופרופ 8x8, המנוע צפוי לצרוך כ- 800 וואט. 400 וואט לליברה זה יותר מפסיכוטי.
הציוד הצפוי - 3 סרוואים corona 238mg, בקר מהירות yep 80, מנוע 3536-1800, מקלט 4 ערוצים...
בוא נראה לאן ואיך יפול...
קובץ מצורף 99371
נערך לאחרונה על ידי mixerfix; 23-10-2013 בשעה 13:35:46.
עדכון מריסוק הניסוי.
החוסר נסיון שלי בפילונים עלה בחיי הטיסן. בטיסת הניסוי הראשונה - הוא היא חריף מידי (ובקיט לא היו הוראות לגבי היסט הגאים) בהגה הגובה. הורדתי אותו והעמקתי את ה-DR בהגה הגובה. גם זה לה היה מספיק. לכשעבר מעט קרוב לאנך מעלי - איבדתי לרגע את האוריינטציה והטיסו צלל לקרקע עם האף. הנזק:
1. מנוע מת
2. בקר מת
3. סרוו הגה גובה מת
4. תושבת מנוע מתה
5. חרטום הטיסן די התפורר - זה היה לצערי לא מפתיע - איכות העץ ירודה
6. הכנף פגועה
אני לא הולך לתקן אותו אני חושב.
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
Sent from my iPhone using Tapatalk