
נכתב במקור על ידי
אננס
אני בהחלט מסכים איתך ועם עודד, אני גם אוהב את הטיסנים שלי עם הרבה כח, ובכלל כולם פה תמיד מתלהבים מהגדלת מספר התאים והוספת כוחות מטורפים לטיסן שלא יועדו לזה.
אין כל פסול בלהעמיס את הביקסלר ב 400$ ציוד FPV ואז לשדרג את המנוע ולבצע חיזוקים כנדרש.
אני גם בטוח שאם הייתי מטיס את הביקסלר בהצעה של עודד גם אני הייתי מרגיש שזה ביקסלר משופר ובהחלט שווה כל שקל נוסף.
אני רק לא מסכים שכל מתחיל צריך להתחיל עם שיפורים, לדעתי אפשר להינות עם ביקסלר גם בגרסת ה ARF, ואצלי המנוע המקורי של הביקסלר גרסת ה ARF עבר הרבה בשנתיים האחרונות
(כולל טיסני בלזה ואפילו היתוש פוליגל פרי תיכנונו של עודד זכה לטוס איתו), ועדיין כוחו עומד לו להטיס את הביקסלר שלי.
הבעיה לא בעצם השידרוג עם הצעה לטיסן טוב יותר, אלה בצורה שמבטלת לחלוטין את התגובה הקודמת שלי,
פותח השירשור שאל שאלה,
אני חשבתי לתומי שאני יכול לעזור - כתבתי תשובה מפורטת של כ50- שורות כולל קישורים והנחיות שיכולות לחסוך לו כמה דולרים, באמת השקעתי..
ואז בתגובה הבאה - "אלו עצות מטעות ומכשילות. מבטיחות טיסן ירוד שיהפוך תוך זמן אפסי לגרוטאה מעופפת"
ראוי היה לכתוב:
אלו עצות טובות, אבל אינם מפיקות את המקסימום מהטיסן, ניתן בהשקעה של עשרות דולרים נוספים ושעות עבודה נוספות לשדרג את הטיסן לגרסה טובה יותר..
בסה"כ עודד עוזר לכל מי שמבקש (ללא תמורה), תמיד עונה לי לטלפונים ובתחילת דרכי בבנייה בבלזה הוא עזר לי רבות
אבל לפעמים הנסיון הרב שלו והשאיפה לשלמות עושים את שלהם ....
אני רכשתי המון ידע ותובנות בפורום efly, והרבה מזה היה בזכות פוסטים ומדריכים שעודד כתב..
הסדנה לבניית הנשר מבלזה היא זאת שגרמה לי להתחיל לבנות טיסני בלזה,
תודה עודד..