
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
תעשה מה שאתה מבין.
אתה מתעקש לשלם שכר לימוד על מה שאני כבר שילמתי עליו שכר לימוד
סוללה של 7600 שנטענת במתח של 8.4 וולט (מתח טעינת ליפו) זה כבר 63 וואט
שזה יותר ממה שהמטען שבקישור שלך מסוגל... לא הבנתי, זה מסוכן למטען?
זה אומר שמשך טעינה הוא כשעה ועשרים דקות כשהמטען עובד על פול. אז זה כל ההבדל, עוד 20-30 דקות בזמן הטענה?
במטען הזה תשכח מטעינה בטור או במקביל. שוב, למה לי הטענה במקביל אם אני לא ממהר לשום מקום?
וונום חברה מצויינת כל מטען של 50 וואט הוא גבולי לסוללות האלו ולעתיד. שוב, גבולי באיזו צורה? אם זה רק זמן טעינה אז בינתיים זה לא כל כך מזיז לי, אך אם זה מסכן את המטען אז קצת חבל עליו.
השאלה הכי חשובה מבחינתי היא: אם אני כבר קונה מטען של 50W האם המטען של וונום עדיף (בהתחשב שהוא באותו סדר גודל של מחיר?
גם עם סוללות של 5000 צפוי לך זמן נסיעה של כמעט שעה. אתה בטוח? כי בפורום של טרקסס אנשים עם 5000 מדווחים על 45 דקות בזחילה. מסתבר שהטיטאן צרכן אנרגיה לא קטן. (האמת שרק בשביל זה שווה לעבור לברשלס..)
למה להשקיע עוד 15 דולר לסוללה בדבר שלא ייתן לך עודף תמורה? כאן לגמרי איבדתי אותך. למה לא ייתן עודף תמורה?! האם הסוללה הנ"ל לא תגיע לטעינה מלאה עם מטען 50W? אם היא כן תגיע אזי זה אומר עוד 50% זמן הסעה. לדעתי זה דיי נחמד ובטח שווה את תוספת הכסף (הדיי מינימאלית בהתחשב שמחיר המשלוח לא משתנה).
לאעמי. הפעם אתה שם את הכסף שלך עם רגש ולא עם שכל...
רן ענבר