אכן - לא לבטל דיספיוט אלא אם המוצר הגיע.
הבעיה המוסרית פה - אם נפתח דיספיוט והכסף הוחזר ואז המוצר סוף סוף מגיע.
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
אכן - לא לבטל דיספיוט אלא אם המוצר הגיע.
הבעיה המוסרית פה - אם נפתח דיספיוט והכסף הוחזר ואז המוצר סוף סוף מגיע.
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
אכן בעיה מוסרית לחלק מהאנשים,
ההוגנים שביננו יפנו לסיני יגידו שהחבילה הגיעה ובדר"כ הוא יבקש תשלום רק עבור המוצרים ויותר על עלות המשלוח .
אפשרות הוגנת אחרת (אם כבר רכשתם שוב את המוצרים או שכבר אין לכם צורך בהם) לא לאסוף את החבילה ואז היא תוחזר לסיני.
כמובן שיהיו אלו שמבחינתם עוגמת הנפש בעיכוב של 60 יום לבקר חדש עבור הטיסן החדש (שגרם להם לפספס את קופון פברואר),
גם כל החבילה חינם איננה מהווה פיצוי ראוי
כל אחד ורמות המוסר שלו.
עסק חייב לבחור את הספקים שלו בצורה שהלקוחות לא יפגעו, הבעיה שהסיני כבר גדול מידי בשביל ליפול.. והוא יעביר את העלויות בחזרה ללקוחות..