
נכתב במקור על ידי
רן ענבר
הכי חשוב זה שתרגיש טוב.
מעבר לזה: תסלח לי שי...אתה עושה סמטוחה שלמה מהרכב.
איך הגעת לשמן 2000 בבולמים?
לא סתם השמנים מחולקים לשתי קטגוריות: שמן לבולמים [במספר של מאות] ושמן לדיפרנציאלים [במספר של אלפים]...
אני לא מכיר רכב שיש בו שמן של יותר מ 700 בבולמים...
אצלך 700 זה השמן הדליל...
אתה עושה 3-4 שינויים יחד.
איך תדע איזה מהם משפיע ואיזה לא?!
הכלל אומר שעושים שינוי [וגם אז לא דרסטי] ובודקים
לאחר הבדיקה מחליטים אם צריך להמשיך להתקדם או לחזור אחורה
לגבי הסיליקון לאטימת הבולם...זה גם עלול להפריע.
מספיק שזה נוגע בקטנה באיזה גלגל שיניים או חלק סטטי וזה יוצר חיכוך.
השילוב של הדברים עלול ליצור נזק.
אתה חוזר על טעויות שעשית בעבר וחבל...
תאט טיפה את הקצב ותעבוד מסודר.
רן ענבר