ציטוט נכתב במקור על ידי Marknopfler צפיה בהודעה
בעיקרון זה הסינכרון בין הבקר למנוע
ככל שתעלה את הטיימינג ככה תקבל יותר סל"ד וכוח אך גם מנוע חם יותר ואורך טיסה קצר יותר.
ככל שתקטין את הטיימינג תקבל סל"ד נמוך יותר ופחות כוח אך תשמור על הסוללה יותר והמערכת תתחמם פחות.
בדרך כלל אין צורך לגעת בטיימינג מנועי הבראשלס מסתנכרנים לבקר שלא כמו מנועי הבראש ששם יותר טיימינג היה יותר כוח. היום לא נראה לי שצריך לגעת בזה אלא להשאיר את זה כהגדרות יצרן ,אלא אם אתה ממש נכנס לדקויות.
בגדול זה כמו לעשות טיימינג במכונית רק שפה מדובר בפולסים ולא בניצוץ.
לא מדוייק - היו לי מקרים במנועי EDF אינרנרים שהמנוע "נעצר ורועש" בעליית הסל"ד ואז חייבים להגדיל הטימינג.