אתה מסיע רכב עם מנוע בראשלס+ סוללות ניקל מטאל על מצב קאט אופ של ליפו.
כשאתה נותן פול גז מתח של כל סוללה יורד מעט תחת הניסיון לספק את הזרם הנדרש למנוע.
סוללת ניקל מטאל אינה מסוגלת לעמוד ולספק את אותם זרמים שמספקת סוללת ליפו ולכן ירידת המתח גדולה יותר.
הקאט אופ של הבקר מזהה את ירידת המתח ועוצר את הפריקה. וזה בעצם מה שאתה רואה ברכב.
תופעה זו היא למעשה קאט אופ של ירידת מתח אפילו אם היא ריגעית
מה שאתה צריך לעשות הוא פשוט לכייל את הבקר למצב ניקל מטאל בו אין קאט אופ.
כנס לקישור הבא:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...F4%E5%F6%E5%FA
הקובץ המצורף השלישי מלמטה הוא הוראות ההפעלה של הבקר של הרכב שלך.
פעל על פי ההוראות לכיבוי הקאט אופ.
שים לב שחשוב מאוד כי תזכור להפעיל את הקאט אופ כשאתה מסיע עם ליפו.
סוללת ליפו יכולה לההרס אפילו מפעם אחת שבה היא פרקה יותר מידיי.
אם הייתי במקומך הייתי נמנע מלהסיע עם ניקל מטאל מחשש לזה שאשכח להפעיל את הקאט אופ של הליפו.
קנה במקום עוד סוללה או שתיחם ליפו וסכה בבטחה.
רן ענבר