שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: סוללות עבור רחפן צילום טארוט 810

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות עבור רחפן צילום טארוט 810

    לא לגמרי הבנתי מה הרחפן שלך נוגד? אתה טוען שפרופים קטנים יותר או מתח נמוך יותר (וזרם גבוה יותר) הם יעילים יותר? כי זה ויכוח שלך עם חוקי הפיזיקה, אני לא צד בעניין הזה.

    אין שום יתרון בסטאפ 4 תאים על פני 6. שום דבר, אפס, לא קיים, לא הומצא. רוצה כלי איטי יותר - תרד בKV של המנועים, בגודל הפרופים או בגיינים של בקר הטיסה. מספר התאים הוא רק עוד פרמטר ואין לו שום קשר ישיר למאפייני הטיסה הסופיים, שכן יש עוד שלושה גורמים בדרך (כאמור - בקר הטיסה, המנוע, הפרופ). לא היה עולה על דעתי להטיס את הT810 עם ארבעה תאים, וגם טארוט עצמם לא תכננו אותו לכך. תאמין לי שהT810 הוא לא "רחפן חריף וחד בעל תגובות מהירות", וגם לא DJI S1000 וS800 שמשתמשים בסטאפ של 6S גם כן. בכלל הויכוח מיותר שכן כל כלי מקצועי נבנה סביב 6S (תסתכל בRCG), ויש לזה סיבה.

    דבר אחרון, אין שום סיכוי שהרחפן שלך עושה את מה שאתה אומר. לא אפשרי פיזיקלית. למעשה, אני בספק אם הוא בכלל טס.
    הT810 שלי על סטאפ יעיל בהרבה משלך ועם יותר קיבולת סוללה (200 וואט שעה מול 148 וואט שעה אצלך), ובמשקל כולל של בערך 7 ק"ג אין לי סיכוי לקבל איתו את הזמנים האלו. אם אתה באמת מקבל איתו 20 דקות באוויר, ברכותיי, תרשום פטנט. אתה מוזמן להראות לי סטאפ בECALC שבכלל מתקרב לתוצאות שלך - למעשה, אין שום סיכוי שרחפן במשקל 8 ק"ג עם פרופים 13, מנוע 320KV וסוללות 4S בכלל יתרומם לאוויר, לא כל שכן יטוס 19 דקות... לא הקסה ולא אוקטו. הדבר הכי קרוב שהצלחתי להגיע אליו בECALC היה אוקטו במשקל 7 ק"ג, עם פרופים 13x8, מנוע טייגר 475KV - וטס 6.5 דקות בריחוף... כאמור, אין שום סיכוי שהרחפן שלך טס 19 דקות, או 12 דקות, או טס בכלל. לא במשקל 8 ק"ג ועם הסטאפ הזה. לא קרה, לא יתכן, לא אפשרי. אתה מוזמן להראות לי סרטון של הרחפן או פשוט סטאפ קרוב לזה בECALC.

    מספפיק שתראה לי משהו בECALC שטס (בריחוף, כן? אפילו לא טיסה באמת) 12 דקות עם הסטאפ שלך ואני אתן לך עוד 7 דקות קרדיט עלי ואתנצל על הספק.
    נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 26-05-2014 בשעה 09:10:51.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    815
    תודה!
    66
    הודה 71 פעמים ב 64 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות עבור רחפן צילום טארוט 810

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    לא לגמרי הבנתי מה הרחפן שלך נוגד? אתה טוען שפרופים קטנים יותר או מתח נמוך יותר (וזרם גבוה יותר) הם יעילים יותר? כי זה ויכוח שלך עם חוקי הפיזיקה, אני לא צד בעניין הזה.

    אין שום יתרון בסטאפ 4 תאים על פני 6. שום דבר, אפס, לא קיים, לא הומצא. רוצה כלי איטי יותר - תרד בKV של המנועים, בגודל הפרופים או בגיינים של בקר הטיסה. מספר התאים הוא רק עוד פרמטר ואין לו שום קשר ישיר למאפייני הטיסה הסופיים, שכן יש עוד שלושה גורמים בדרך (כאמור - בקר הטיסה, המנוע, הפרופ). לא היה עולה על דעתי להטיס את הT810 עם ארבעה תאים, וגם טארוט עצמם לא תכננו אותו לכך. תאמין לי שהT810 הוא לא "רחפן חריף וחד בעל תגובות מהירות", וגם לא DJI S1000 וS800 שמשתמשים בסטאפ של 6S גם כן. בכלל הויכוח מיותר שכן כל כלי מקצועי נבנה סביב 6S (תסתכל בRCG), ויש לזה סיבה.

    דבר אחרון, אין שום סיכוי שהרחפן שלך עושה את מה שאתה אומר. לא אפשרי פיזיקלית. למעשה, אני בספק אם הוא בכלל טס.
    הT810 שלי על סטאפ יעיל בהרבה משלך ועם יותר קיבולת סוללה (200 וואט שעה מול 148 וואט שעה אצלך), ובמשקל כולל של בערך 7 ק"ג אין לי סיכוי לקבל איתו את הזמנים האלו. אם אתה באמת מקבל איתו 20 דקות באוויר, ברכותיי, תרשום פטנט. אתה מוזמן להראות לי סטאפ בECALC שבכלל מתקרב לתוצאות שלך - למעשה, אין שום סיכוי שרחפן במשקל 8 ק"ג עם פרופים 13, מנוע 320KV וסוללות 4S בכלל יתרומם לאוויר, לא כל שכן יטוס 19 דקות... לא הקסה ולא אוקטו. הדבר הכי קרוב שהצלחתי להגיע אליו בECALC היה אוקטו במשקל 7 ק"ג, עם פרופים 13x8, מנוע טייגר 475KV - וטס 6.5 דקות בריחוף... כאמור, אין שום סיכוי שהרחפן שלך טס 19 דקות, או 12 דקות, או טס בכלל. לא במשקל 8 ק"ג ועם הסטאפ הזה. לא קרה, לא יתכן, לא אפשרי. אתה מוזמן להראות לי סרטון של הרחפן או פשוט סטאפ קרוב לזה בECALC.

    מספפיק שתראה לי משהו בECALC שטס (בריחוף, כן? אפילו לא טיסה באמת) 12 דקות עם הסטאפ שלך ואני אתן לך עוד 7 דקות קרדיט עלי ואתנצל על הספק.
    שוב, כמו בדיון הקודם שלנו - אתה שוב תוקף ושוב יוצא מנקודת הנחה שאתה תמיד צודק.
    שלח לי את הטלפון שלך בפרטי, אשלח לך תמונות של הרחפן וסרטוני טיסה שלו.
    ואגב, לא אמרתי שהרחפן שלי, אמרתי רק שאני מטיס אותו ומתחזק אותו....


    שים לב שלא דיברתי על יעילות הרחפן - דיברתי על סטאפ להוזלת עלויות (שזה בגדול מה שהרבה אנשים מגיעים אליו אחרי שרואים את המחיר של ה6 תאים).

    אני לא ממשיך דיון עם מישהו שלא ניתן לפתח איתו דיון פורה כמו שצריך.
    אתה תמשיך לחשוב שאתה צודק ואני אמשיך להטיס בכיף עם סט-אפים מוכחים.

    גיא.
    רוצה להיכנס לתחום הרחפנים וה FPV ולא יודע מאיפה להתחיל?
    שלח הודעה פרטית, תצא עם כל הידע שתצטרך

    בניית רחפנים בהתאמה אישית ומכירת סטים מלאים למתחילים ומתקדמים.
    בניית תחנות קרקע (FPV וצילום) מקצועיות לכל הרמות.

נושאים דומים

  1. המלצות לשלט עבור רחפן
    על ידי roy_sea בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 14-01-2014, 20:24:47
  2. רחפן מדהים +צילום ונוף יפה
    על ידי alex1312 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-04-2012, 23:59:45
  3. רחפן בשילוב צילום
    על ידי דניאל123 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-01-2012, 22:08:55
  4. השרון למכירה רחפן וציוד צילום
    על ידי Guyazulay@ בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-01-2012, 12:29:56
  5. הגדרות בקר מנוע עבור רחפן
    על ידי dror בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-02-2011, 14:56:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •