תגובה להודעה: דיון בעניין OSD .

נכתב במקור על ידי
ZvikaF
אכן שרשור עסיסי...
כדי להחזיר את הטיסן הביתה מספיק להביא אותו לסביבה ולא צריך להחזיר אותו לנחיתה במסלול.. אבל כדי להטיס אותו עצמאית צריך איזשהו סוג של טייס אוטומטי.
FMA מספק ייצוב עלרוד+גלגול אבל חסר לו חוג גובה ומהירות, GPS נותן מיקום ומהירות קרקעית אבל לא מספיק כדי לשמור את הטיסן באויר - במיוחד בעניין מהירות אויר וזויות עלרוד וגלגול.
מתחילים להופיע טייסים אוטומטיים עם בקרה אנמומטרית - אבל כמו שאיציק למד, ההבטחות רחוקות מהאמת...
צביקה ידידי מה נשמע ?
גם אתה וגם איציק מתעקשים על "חוג בקרת אויר או חוג גובה ומהירות"
וזה קצת לא מובן לי, למה הטיסן צריך את המהירות המדוייקת כדי לחזור הביתה ???
ולמה הטיסן צריך לדעת את הגובה המדויק כדי לחזור הביתה ???
כמו שאני רואה את העניין, ברגע שאתה מצליח לכייל את הכלי למצב שכאשר יקבל פקודה
או שיכנס למצב של failsafe עלו להעלות מנוע נגיד ל-80% עוצמה להסתובב ולחזור
הביתה תוך שמירה על גובה הטיסה .
ובהנחה שיצאתה לאותה טיסה בגובה של מעל 200 מ' נגיד אני לא רואה שום סיבה
למה הטיסן לא יחזור לנקודת המוצא ובאמת לא משנה מאיזה כוון ובאיזה מהירות או יגיע
ליעד. כמובן צריך לקוות שלא תיגמר הסוללה של המנוע במהלך הטיסה חזרה
ושלא תהיה רוחה נגדית כל כך חזקה שגם במנוע 80% הטיסן לא יצליח להתקדם לכוון היעד
נערך לאחרונה על ידי motiganot; 07-04-2009 בשעה 23:33:39.
Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars
Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1