תגובה להודעה: דיון בעניין OSD .

נכתב במקור על ידי
ZvikaF
הי מוטי, אני נהנה לקרוא את הדיווחים שלך ואלראות את הצילומים והוידאו מהסביבה המוכרת..
לעינין הטייס האוטומטי: החיים קצת יותר מסובכים, הטיסן מייצר עילוי בעיקבות טיסה בגוש האויר שהוא נמצא בו. לכן המהירות שחשובה היא מהירות האוירית, אתה לא רוצה להגיע למצב שבו הטיסן מזדקר ונופל בגלל מהירות אוירית נמוכה וזאת כי המהירות הקרקעית(GPS) גבוהה (רוח גבית).
מצד שני שמירת חוג גובה על פרמטר של GPS שיש לו גם אי דיוקים גבוהים (יותר מאשר מיקום אופקי) וגם רעש וגם קצב דגימה נמוך, החוג הזה פחות בעייתי אבל עם אתה מודד מהירות אויר ממילא הפיטו ייתן גם גובה ברומטרי.
חוג המהירות צריך להיות תלוי גם במהירות הקרקעית כי אצלנו בטיסנים (בדרך כלל) המהירויות נמוכות והשפעת רוח יכולה להיות מאוד משמעותית.
צביקה מצב של הזדקרות כמו שאתה מתאר יכל להיות רק במידה שאתה מבקש מהטייס האוטומטי
לטוס במהירות מסויימת וקבועה אז באמת קיים מצב שלמרות שהטיסן נדחף מהרוח האויר שזורם
מתחת לכנפיים יהיה איטי מידי. אבל במקרה שלנו זה לא קורה,
אתה מבקש מהטייס לפתוח מנוע ל-80% עוצמה ולא משנה מה היא המהירות הקרקעית של הכלי
וכך גם אם אתה נסחף עם הרוח אז פשוט תגיע מהר יותר .
העניין של הטייס האוטומטי נחוץ לפרק זמן משהו כמו 2~3 דקות טיסה שבהם הטיסן יעבור
את ה-2.5 ק"מ שזה המקסימום שאנחנו יכולים להתרחק בבטחון .
Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars
Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1