מוטי אתה בכיוון, לא צריך 80% מצערת מספיק 40%. 40% מצערת מחזיק את הקולריס מעבר למהירות הזדקרות גם ברוח נגדית של 30 קשר (בסביבות 60 קמ"ש) שאין סיכוי שאני מטיס ברוח כזו.
תסתכל עלהזה. בדקתי את תפקוד הטייס האוטו'. שים לב איך הטיסן סוגר עלינו למטה. שים לב שבמהלך הטיסה צריכת הזרם היא 17 אמפר, זה בערך 35% מצערת. כאשר ראיתי שהטיסן סגר על המטרה, מתוך אינסטינקט הורדתי מצערת, מבחינתי הסתיימה הבדיקה. כאשר הוא עבר אותנו הוא למעשה התישר נגד הרוח ואיבד מהירות, בשלב הזה הוא ניסה לחזור והזדקר. אני שכחתי שהשארתי אותו במוד טייס אוטומטי ולא הבנתי מה הבעיה.... רק לאחר ניתוח הסרט הבנתי.
vimeo.com
זה השרשור המקורי עם הרבה הסברים.
איציק