זה לא מדויק שה C לא קשור לזמן הטיסה. הוא קשור בעקיפין בגלל voltage sag.
אם ה C נמוך מדי, זה יגרום למתח התאים לרדת מהר מדי, וזמן הטיסה יתקצר לא בגלל שהרחפן גמר את ה capacity של הסוללה (את האמפרג'), אלא פשוט כי הוא יצטרך לנחות בגלל שהסוללה כביכול חלשה. "כביכול" - כי ברגע שהרחפן ינחת, מתח התאים יעלה שוב לרמה די גבוהה שכביכול לא הצריכה סיום טיסה.
וזה בדיוק מה שהוא מתאר - הלד מתחיל להבהב לו כי מתח הסוללה נמוך למרות שהוא טס רק 5 דקות וכנראה צרך מהסוללה בסביבות ה 1 אמפר.