שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: כיוון מנוע חשמלי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    1,238
    תודה!
    68
    הודה 84 פעמים ב 70 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון מנוע חשמלי

    מציע שתעלה סרטון,
    יהיה יותר קל לאבחן
    יכול להיות שהסטיקים שלך לא על full rate

    Sent from my SM-N900
    =============================
    FUTABA 9CAP

    Bixler 1, Apprentice, Super frontier - OS, Xeno - Flying wing, Canary - Glider, Yak55 - 3D, Yak54 carbon z - 3D, Butterfly - Kappa, Mini F22 - 50mm EFD, Corsair - parkzone, Habu EDF - Parkzone, Mugi, Walkera QR X 400, BlackHorse Models - Blade, ZMR250 FPV

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2013
    הודעות
    93
    תודה!
    28
    Thanked 1 Time in 1 Post
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון מנוע חשמלי

    מה זאת אומרת שהסטיקים לא על FULL RATE?
    אתה מתכוון לכיוון ב duel rate?
    על איזה מספר זה צריך להיות? 100?
    לא שיניתי שום דבר בשלט, לא נגעתי ב D/R או ב EXPO

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemshan צפיה בהודעה
    מציע שתעלה סרטון,
    יהיה יותר קל לאבחן
    יכול להיות שהסטיקים שלך לא על full rate

    Sent from my SM-N900
    סרטון יעזור פה מאוד..
    full rate זה אומר שה end-point הוא לא בקצה..כלומר הסטיק יכול להיות בפול אבל בתאכלס המנוע רק בחצי
    תעשה ככה:
    -פרק פרופ
    -סטיק פול מנוע
    -חבר סוללה
    -תמתין לכמה צפצופים מהבקר
    -תוריד סטיק למינימום ותחכה לעוד כמה צפצופים מהבקר
    -נתק סוללה וחבר חזרה

    זה בעצם איפוס למנוע...חשוב לעשות את זה כשה end-point שלך בשלט על 100% בשתי הכיוונים!

    אני לא מכיר את המנוע...אבל לפי הסרטון הזה: המנוע צריך לתת כוח מספק לטיסה של הביקסלר(אני הייתי הולך על מנוע יותר חזק)
    תבדוק אולי אתה מרכיב את הפרופ הפוך..? הוא אמור להסתובב לאותו כיוון(נגד כיוון השעון) אך עם זוית להבים הפוכה(יחסית לטיסן עם מנוע מקדימה)
    אם הוא מסתובב לך בכיוון השעון, פשוט תחליף בין 2 חוטים מהמנוע לבקר(יש 3 חוטים..לא משתנה מה אתה מחליף)...זווית הלהבים(פיטצ') צריכה להיות ככה: כשאתה מסתכל על הפרופ, כשהפרופ בשעה 12(אחת הלהבים למעלה) החלק הימני של הלהב העליונה צריך להיות יותר קרוב אליך(החלק השמאלי צריך להיות לכיוון קידמת הטיסן)
    יש פרופים שהם מיועדים למנוע פושר(דוחף) אבל זה בדיוק כמו להרכיב את הפרופ הרגיל הפוך..

    ותבדוק למה המנוע שלך נשרף פעם שעברה...לדעתי זה היה פרופ לא מתאים..

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון מנוע חשמלי

    תשובה יפה
    אתה אדם חיובי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי maor456 צפיה בהודעה
    סרטון יעזור פה מאוד..
    full rate זה אומר שה end-point הוא לא בקצה..כלומר הסטיק יכול להיות בפול אבל בתאכלס המנוע רק בחצי
    תעשה ככה:
    -פרק פרופ
    -סטיק פול מנוע
    -חבר סוללה
    -תמתין לכמה צפצופים מהבקר
    -תוריד סטיק למינימום ותחכה לעוד כמה צפצופים מהבקר
    -נתק סוללה וחבר חזרה

    זה בעצם איפוס למנוע...חשוב לעשות את זה כשה end-point שלך בשלט על 100% בשתי הכיוונים!

    אני לא מכיר את המנוע...אבל לפי הסרטון הזה: המנוע צריך לתת כוח מספק לטיסה של הביקסלר(אני הייתי הולך על מנוע יותר חזק)
    תבדוק אולי אתה מרכיב את הפרופ הפוך..? הוא אמור להסתובב לאותו כיוון(נגד כיוון השעון) אך עם זוית להבים הפוכה(יחסית לטיסן עם מנוע מקדימה)
    אם הוא מסתובב לך בכיוון השעון, פשוט תחליף בין 2 חוטים מהמנוע לבקר(יש 3 חוטים..לא משתנה מה אתה מחליף)...זווית הלהבים(פיטצ') צריכה להיות ככה: כשאתה מסתכל על הפרופ, כשהפרופ בשעה 12(אחת הלהבים למעלה) החלק הימני של הלהב העליונה צריך להיות יותר קרוב אליך(החלק השמאלי צריך להיות לכיוון קידמת הטיסן)
    יש פרופים שהם מיועדים למנוע פושר(דוחף) אבל זה בדיוק כמו להרכיב את הפרופ הרגיל הפוך..

    ותבדוק למה המנוע שלך נשרף פעם שעברה...לדעתי זה היה פרופ לא מתאים..



    בלתי אפשרי לשים בביקסלר פרופ לא מתאים, הוא פשוט לא נכנס. אתה יכול לשים קטן מדי, אבל לא גדול מדי
    המנוע נשרף כי הוא השתוקק להצטרף אל החברים שלו שכבר נשרפו במאות, זה פשוט מנוע ירוד ונשרף באחוזים גבוהים ללא סיבה נראית לעין.
    לגבי כיוון הרכבת הפרופ הסברתי את זה כאן כבר כמה פעמים, וכל ההסברים האחרים גם אם הם נכונים הם מטעים
    לפרופ יש עקימון עליון ועקימון תחתון, על כל מי שמתעסק בטיסנים או בתעופה בכלל ללמוד ולדעת את המושגים האלו ולהבחין בזה בחצי שניה
    העקימון העליון זה החלק הקמור של הפרופ, והעקימון התחתון זה הצד השני, הקעור
    והכלל הוא פשוט, חד משמעי, ונכון לגבי כל מנוע, כל כלי טייס, כל מיקום של המנוע על כלי הטייס וכו':
    העקימון העליון לכיוון הטיסה. נקודה. לא קרוב, לא רחוק לא לפי כיתובים ולא שום הגדרה מטעה אחרת
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 08-08-2014 בשעה 15:56:36.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [עזרה!] כיוון מנוע- כמה שאלות
    על ידי matan 144 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-12-2013, 11:19:38
  2. [שאלה] כיוון מנוע asp
    על ידי amit extra בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-03-2012, 08:09:27
  3. [שאלה] כיוון מנוע ניטרו
    על ידי iGold בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-02-2012, 21:02:41
  4. [שאלה] כיוון מנוע רוסי
    על ידי yagel בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-02-2011, 18:41:11
  5. [שאלה] כיוון מנוע
    על ידי חמודי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-07-2010, 12:32:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •