בטירקס 450L, יש את רוב המכלולים של ה-450PRO בצורה העדכנית ביותר שלהם:
כל מכלול הראש זהה בין שני המסוקים, ראש ה-DFC של אליין.
מכלול הזנב זהה למעט העובדה שב-450L יש גריפים עם מיסבי לחץ, כמו שיש במכלול הראש.
כל גלגלי השיניים זהים.
ה-450L משתמש ברוב המכלולים של ה-450PRO, שמסודרים בשילדה שונה לגמרי,
השילדה של ה-450L שונה לגמרי, הסרוואים מסודרים בזוויות סביב הסוושפלייט בצורה שבה כל להחליף אותם, וגם יש להם גאומטריה טובה.
השילדה של ה-450L רחבה יותר.
ב-450L המנוע יושב מלמעלה, והסוללה נכנסת מלמטה עם מגש סוללות, ככה שבקניית מס' מגשי סוללות החלפת הסוללות הופכת למאוד מהירה.
וההבדל הכי חשוב, ל-450L יש בום ארוך יותר, והוא מגיע עם להבי 360ממ' (בגרסאת ה-6 תאים), בעוד הפרו יכול לסובב רק להבי 325, זה נותן למסוק יציבות גדולה יותר באוויר, ומאפייני טיסה שונים.
בנוסף לכך, ה-450L (בגרסאת ה-6 תאים, שעולה פחות ושווה יותר) מגיע עם אלקט' שונה לגמרי. בקר של 45A עם BEC חזק שתומך ב-6 תאים, ומנוע שמיועד ל-6 תאים. ככה שלמסוק יש המון כוח והוא עובד מאוד יעיל וקל.
אם אתה רוצה פירוט מלא של ההבדלים, אתה יכול להסתכל בסקירה שכתבתי על ה-450L:
לחץ כאן לקישור