ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
בטירקס 450L, יש את רוב המכלולים של ה-450PRO בצורה העדכנית ביותר שלהם:
כל מכלול הראש זהה בין שני המסוקים, ראש ה-DFC של אליין.
מכלול הזנב זהה למעט העובדה שב-450L יש גריפים עם מיסבי לחץ, כמו שיש במכלול הראש.
כל גלגלי השיניים זהים.

ה-450L משתמש ברוב המכלולים של ה-450PRO, שמסודרים בשילדה שונה לגמרי,
השילדה של ה-450L שונה לגמרי, הסרוואים מסודרים בזוויות סביב הסוושפלייט בצורה שבה כל להחליף אותם, וגם יש להם גאומטריה טובה.
השילדה של ה-450L רחבה יותר.
ב-450L המנוע יושב מלמעלה, והסוללה נכנסת מלמטה עם מגש סוללות, ככה שבקניית מס' מגשי סוללות החלפת הסוללות הופכת למאוד מהירה.
וההבדל הכי חשוב, ל-450L יש בום ארוך יותר, והוא מגיע עם להבי 360ממ' (בגרסאת ה-6 תאים), בעוד הפרו יכול לסובב רק להבי 325, זה נותן למסוק יציבות גדולה יותר באוויר, ומאפייני טיסה שונים.
בנוסף לכך, ה-450L (בגרסאת ה-6 תאים, שעולה פחות ושווה יותר) מגיע עם אלקט' שונה לגמרי. בקר של 45A עם BEC חזק שתומך ב-6 תאים, ומנוע שמיועד ל-6 תאים. ככה שלמסוק יש המון כוח והוא עובד מאוד יעיל וקל.
אם אתה רוצה פירוט מלא של ההבדלים, אתה יכול להסתכל בסקירה שכתבתי על ה-450L:
לחץ כאן לקישור
שאלה קצת פחות קשורה,
אני יודע שיש צורך להחליף מיסבי לחץ ראשיים כל כמה זמן, האם בדומנייטור יש צורך להחליף גם מיסבי לחץ של הזנב פעם ב?


Sent from my iPhone using Tapatalk