שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: שלום,אשמח לקבל הסבר על סוואש פלייט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שלום,אשמח לקבל הסבר על סוואש פלייט

    תודה לך, בהחלט עזרת.

    1. אם אני מבין נכון, ב-CCPM בקרת העילוי היא דיגיטלית לחלוטין?
    2. האם ה-ANTI ROTATION BRACKET חיוני גם ב-IDE וגם ב-CCPM?
    3. את איזה סרוואים מתפעל הג'יירו? רק את סרבו הזנב או שגם את כל מערכת ההיגוי של הרוטור הראשי?
    4. קצת גלישה לפיסיקה.. איך הצליחו לייצר ג'יירו כל כך זעיר, אני מניח שזה שם אלמנטים מסתחררים לשמירת תנע כמו פעם?

    תודה רבה על ההסבר הענייני!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שלום,אשמח לקבל הסבר על סוואש פלייט

    ציטוט נכתב במקור על ידי אקי צפיה בהודעה
    תודה לך, בהחלט עזרת.

    1. אם אני מבין נכון, ב-CCPM בקרת העילוי היא דיגיטלית לחלוטין?
    2. האם ה-ANTI ROTATION BRACKET חיוני גם ב-IDE וגם ב-CCPM?
    3. את איזה סרוואים מתפעל הג'יירו? רק את סרבו הזנב או שגם את כל מערכת ההיגוי של הרוטור הראשי?
    4. קצת גלישה לפיסיקה.. איך הצליחו לייצר ג'יירו כל כך זעיר, אני מניח שזה שם אלמנטים מסתחררים לשמירת תנע כמו פעם?

    תודה רבה על ההסבר הענייני!

    1-Colecktiv cycle pitch mixing= CCPM , זו מערכת המשלבת עלית מהירות סיבוב הראש יחד עם שינוי זוית ההתקפה, הבקרה היא לחלוטין דיגיטלית

    2- כבר לא מרבים לייצר מסוקים IDE. רוב המסוקים בעולם היום זה CCPM,ואין קשר ישיר בין השיטה לבין מניעת סיבוב צלחת הניהוג

    3- הג'יירו מתפעל רק את סרוו הזנב,אבל היום כבר קיימת מערכת אלק' המחליפה את הפליי בר והיא עובדת בדומה לג'יירו על כל הסרוואים (המערכת הזאת עדיין אינה נפוצה)

    4- בג'יירו של היום אין שום דבר מסתובב, יש שם גביש פיאזו אלקטרי שזה רכיב ההופך תנועה או לחץ לחשמל, כמו זה שיש במצתי גז, רק הרבה יותר רגיש, הפיאזו עשוי מקרמיקה שעברה טיפול מיוחד ששינה את המבנה הגבישי שלה, וכל לחץ מבחוץ המשפיע על המבנה הגבישי מוטמר לאות חשמלי

    אם יש עוד שאלות, אתה מוזמן לשאול (לגבי תשובות, אין אחריות )
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: שלום,אשמח לקבל הסבר על סוואש פלייט

    תודה רבה, כן יש לי עוד שאלות אם אין בעיה..

    1. אני מבין שהסוואש הכי בסיסי ופשוט שיש צריך להיות כזה עם שתי שיניים במאונך שמחוברות לשני סרוואים, וע"י משיכה ודחיפה של כל אחת מהשיניים מקבלים קדימה ואחורה וימינה ושמאלה בהתאמה, אז למה ב-IDE שהוא הישן והפשוט יותר יש 4 (לכאורה שתי שיניים מיותרות)?

    2. מה גורם לצלחת הניהוג להסתובב ככה שצריך את הANTI ROTATION BRACKET? היא הרי מעוגנת לסרוואים אז לא אמור להיות לה חופש תנועה סיבובי.

    3. נדמה לי ששמעתי על ג'יירו שעובד עפ"י השדה המגנטי של כדה"א, יש לך מושג אם יש דבר כזה?

    תודה!

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •