שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 30

נושא: המלצה לטיסן 20CC

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המלצה לטיסן 20CC

    תצורה מינימאלית לטיסן בנזין קטן.
    סוללה למקלט וסוורו בגלל גודלו מומלץ 1100 שני תאים LIFE 6.6
    סוללה למערכת הצתה גם 1100 שתי תאים LIFE 6.6
    KILL SWITCH REXCELL


    שלושה תאים פשוט ישרוף את הסרוואים ואולי גם את המקלט. תלוי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המלצה לטיסן 20CC

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    תצורה מינימאלית לטיסן בנזין קטן.
    סוללה למקלט וסוורו בגלל גודלו מומלץ 1100 שני תאים LIFE 6.6
    סוללה למערכת הצתה גם 1100 שתי תאים LIFE 6.6
    KILL SWITCH REXCELL


    שלושה תאים פשוט ישרוף את הסרוואים ואולי גם את המקלט. תלוי.

    התכוונתי לסוללה של 2-3 תאים עם בק/רגולטור שמוציא מתח קבןע של 5 או 6 וולט.

    למרות שרוב המטיסים בחוץ משתמשים בסוללות לייף לדעתי כאלקטרונאי אין דרעק יותר גדול מהסוללות האלה ואני ירחיב, היתרון היחידי שלהם שאתה יכול כביכול לחבר אותם ישירות למקלט וישירות להצתה ולחסוך את הרגולטורים שמהווים עוד משהו בדרך שיכול להיכשל, אספקת הזרם שלהם טובה ולא מוגבלת תאורטית אבל... וזה אבל גדול אין דרך ריאלית למדוד כמה אנרגיה נשאר בסוללות לפני טיסה ואז המטיסים עושים כל מיני חישובים הסוללה מספיקה ל3 טיסות, ל6 טיסות, זכרתי לטעון שכחתי לטעון ושאר צרות.

    ראיתי כבר לא פעם ולא פעמיים איך אנשים קיבלו קאטים באויר ובקרקע בגלל סוללות שנגמרו, זה קורה בשנייה בום ונגמר, ראיתי כבר בהרצה איך למישהו נגמרה הסוללה ופתאום הכלי הפסיק להגיב, ומאוד לא נוח לטעון את הסוללות האלה בטיסן עצמו...

    הבעיה הכי גדולה איתם שאחרי למעלה מחצי שנה ובאופן כללי המצב של הסוללות מחמיר עקב בלאי שימוש ואז אתה עדיין באפילה, לא יודע כמה נכנס וכמ ניכול לצאת מהסוללה.

    מצד שני סוללת ליפו עם 2-3 תאים עם בקים/ רגולטורים ניתנים למדידה בכל שלב כשהם מלאות בשימוש וריקות ולאחר שימוש וניתן לחבר אליהם צפצפות אזהרת מתח תא נמוך שניתן לכוון אותם לכל מתח בין 3.3-3.8 וולט לבחירתך וניתן לגלות איתם כשלים בתאים בקלות.

    והכי נוח שיש לך 2 כאלה, הגעת לשטח, הסוללה פרוקה, מחליפים בשנייה וזהו וטוענים את השנייה במקביל, תעבור חצי שנה או שנה , יתחיל בלאי תראה את זה מיד במדידה פשוטה ולא תהיה עם עיניים קשורות כמו עם סוללות life

    למרות כל מה שכתבתי תפנים שאין רק דרך אחת נכונה מוחלטת לחבר ולהפעיל את האלקטרוניקה, אני לא בא להתווכח עם אף אחד, רק קשה לי לקבל עבודה מול מקור מתח שלא ניתן למדוד את מצבו בכל רגע נתון, יבואו כאלה שיגידו, תטעין בבית, תגיע מוכן לשטח, אבל מה לעשות לא תמיד יוצא והצרה הגדולה מתחילה כשהסוללות לייף מתחילות להתעייף, להתנפח ולהכיל פחות אנרגייה


    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לalexk על הודעתו:

    Omer_Chovel (08-10-2014)

נושאים דומים

  1. [עזרה!] צריך המלצה על טיסן למנוע 20CC
    על ידי eldad007 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2013, 10:27:27
  2. המלצה לטיסן מיקרו 3D RTF
    על ידי katana3d בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18-10-2012, 23:56:04
  3. המלצה לטיסן epp
    על ידי פרח בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-09-2012, 05:40:17
  4. [עזרה!] המלצה לטיסן שני
    על ידי Roi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-10-2008, 13:16:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •