לכל בעיה ישנה סיבה וגם פתרון
תתחיל לפי הסדר הזה
פתח סיכה 2 סיבובים לפחות תניע אותו תעלה טורים לחצי מנוע תן לו להתחמם מעט
תתחיל לסגור סיכה עד לכמעט מקסימום בנקודה הזו פתח רבע סיבוב והמתן
כעת בדוק ב 90 מעלות אם הטורים נשארים ולא יורדים אתה בסדר כאן
כעת נעבור לסיכת האויר
לה יש חשיבות עצומה גם בהחשה מאיידל לפול ושמירת הטורים של המנוע ברגיעה
הנע את המנוע אחרי שהתקרר מעט לא לגעת יותר בסיכת הדלק
תן למנוע להתחמם מעט בצע החשה מהירה לחצי מנוע לא לפול האם יש גמגום קצר האם ההחשה עובדת מיד או יש השהיה של מאיות השנייה
כאן הפתרון אם יש גמגום סגור מעט את האויר למנוע נגיע של כמה מעלות בכל פעם אולם אם יש השהיה פתח מעט את סיכת האויר
לאחר שאתה מרוצה מהכיוון נסה כמה פעמים על הקרקע החשה והורדה לא צריל פול טורים אלא לראות האם הסרק עובד תקין
בדוק שוב ב 90 מעלות הפעם במצערת מלאה לפחות 30 שניות ותראה האם יש שינוי בסיבובי המנוע אם הוא מוריד טורים פתח עוד רבע סיבוב סיכה גדולה
דווח לי איך היה
אילן