אוףףףףף המנוע הזה פשוט מחרב לי את הטיסן.
עבר הרצה לפי הספר, כוון כמו שצריך.
אבל כמות הקאטים שהוא נתן פשוט מוגזמת.
יש למישהו עצה או ניסיון עם הפיסת קקי הזו?
אוףףףףף המנוע הזה פשוט מחרב לי את הטיסן.
עבר הרצה לפי הספר, כוון כמו שצריך.
אבל כמות הקאטים שהוא נתן פשוט מוגזמת.
יש למישהו עצה או ניסיון עם הפיסת קקי הזו?
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
תיבדוק ( ציניוריות תחליף, צינוריות בתוך מיכל הדלק מספיק חור פיצפון של סיכה באחד הצינוריות , ניפלים משוחררים ), שאין כניסה של אוויר לצנרת של הדלק
אפשר לראות אם יש בועות אוויר בצינרית בין הסיכה לקרבורטור .
דבר נוסף פלג לא תקין .
או שישתחרר אחד הברגים שתופשים את הקרבוקטור וניכנס מישם אוויר .
יש לך מנוע מצוין פלוס ולא ״פיסת קקי״
ליאור תודה על העצות,
בדקתי ברגי קרבורטור - תקין.
בדקתי צינורית מהסיכה לקרבורטור - תקין.
הפלג נבדק - תקין אבל הוחלף בכל מקרה.
אני יחליף צינורות במיכל דלק וממנו הלאה.
חשוב לומר, המנוע חדש, הטיסן חדש כל הצינורות אולי בני חודש.
אני יעדכן לאחר הטיסות הבאות.
בברכה
אמיר.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
מקומו של המנוע בפח האשפה
******חח אסף הרגת אותי מצחוק![]()
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
לכל בעיה ישנה סיבה וגם פתרון
תתחיל לפי הסדר הזה
פתח סיכה 2 סיבובים לפחות תניע אותו תעלה טורים לחצי מנוע תן לו להתחמם מעט
תתחיל לסגור סיכה עד לכמעט מקסימום בנקודה הזו פתח רבע סיבוב והמתן
כעת בדוק ב 90 מעלות אם הטורים נשארים ולא יורדים אתה בסדר כאן
כעת נעבור לסיכת האויר
לה יש חשיבות עצומה גם בהחשה מאיידל לפול ושמירת הטורים של המנוע ברגיעה
הנע את המנוע אחרי שהתקרר מעט לא לגעת יותר בסיכת הדלק
תן למנוע להתחמם מעט בצע החשה מהירה לחצי מנוע לא לפול האם יש גמגום קצר האם ההחשה עובדת מיד או יש השהיה של מאיות השנייה
כאן הפתרון אם יש גמגום סגור מעט את האויר למנוע נגיע של כמה מעלות בכל פעם אולם אם יש השהיה פתח מעט את סיכת האויר
לאחר שאתה מרוצה מהכיוון נסה כמה פעמים על הקרקע החשה והורדה לא צריל פול טורים אלא לראות האם הסרק עובד תקין
בדוק שוב ב 90 מעלות הפעם במצערת מלאה לפחות 30 שניות ותראה האם יש שינוי בסיבובי המנוע אם הוא מוריד טורים פתח עוד רבע סיבוב סיכה גדולה
דווח לי איך היה
אילן
הי אילן. הכל בוצע כמתואר בתשובה שלך והמנוע פשוט לא מחזיק סל"ד
הוא חלש ובקיצור מקומו כפי שאסף תאר בצורה יפה... בפח האשפה. אם לנבור בבעיית המנוע היא בקרבורטור הוא פשוט לא איכותי, לא בא לי לשחק עם מנוע כל שבת ולתזמן נחיתה על פי רעש המנוע. זה פשוט הורס את הכמה שעות שיש בשבת ליהנות.
המנוע הזה לא שווה את המחיר והתעסוקה איתו. עדיף להשקיע כפול ולרכוש מנוע מוכר ואמין מההתחלה.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
אמיר אפשר למצוא מנוע אואס 46 יד 2 ב250 -300שקל שווה ומוכיח עצמו שנים.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
תודה אלון. האמת שמצאתי.
אני לא מתכוון לסטות יותר ימינה ושמאלה בנושא המנוע.
רק os נקודה.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
איזה טיסן ?
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
היה לי מגנום 46 אומנם המנוע לא עשה לי בעיות מעולם
אולי מהסיבה שמהיום הראשון הוא עבד עם קרבורטור OS
שווה לנסות
היום אני מיצטער שמכרתי כי אני צריך מנוע..
הנה המנוע המדובר בטיסה
https://www.dropbox.com/s/yux6soboss...r%203.mp4?dl=0
בדקת את האופציה של דלק אחר?
לעתים קרובות איכות הדלק משפיעה חזק מאד על אופן הפעולה של מנועים - בעיקר הקטנים יותר
נסה Omega 15% או . Cool Power 10%
אם המנוע עדיין "מתעלל" בך - כדאי שתפעל לפי עצתו של אסף...