בקרי מהירות מולחמים ללוח חלוקה קטן שיורכב בגחון, על ספייסרים מפלסטיק. החיבור בהצלבה כדי לשמור מעט אורך לכבלים ולאפשר גמישות במיקום.
לכני נחיתה אני משתמש באלה Align standard 600 size . ניסיתי גם את הדגם החדש יותר, אך אלו עדיפים בעיני כי הם גבוהים יותר, דקים וגמישים ומשככים לא רע נחיתות קשות והתרסקויות. הם מחוברים לפלטה התחתונה דרך ספייסרים, שמוסיפים מעט גובה ומאפשרים להעביר ביניהם חוטים וכד'.
השחלת כבלי המנועים דרך הצינורות לבקרים. צינורות הקרבון מתעכבים, כרגיל, בדואר ובנתיים אני משתמש באלומיניום.
מתחיל לקבל צורה.
![]()