שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: D500 קרבון, תכנון ובניה.

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2015
    הודעות
    17
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל D500 קרבון, תכנון ובניה.

    שלום לכולם,

    הרחפן הוא השלישי שאני בונה. נכנסתי לתחביב הממכר הזה לפני כשנה וחצי ללא כל ניסיון מוקדם. הראשון היה F450 עם NAZA LITE. התגלחתי עליו והתרסקתי המון, את השני תכננתי ובניתי בעצמי. פלטות קרבון, זרועות DJI, מערכת FPV, הנאזה עבר דירה והמנועים האדומים של DJI הוחלפו ב T-Motor 2216 800kVh.

    הרחפן נראה כך:
    Click image for larger version. 

Name:	20140731_192539.jpg 
Views:	185 
Size:	310.6 קילובייט 
ID:	122360Click image for larger version. 

Name:	20140812_124309.jpg 
Views:	182 
Size:	503.5 קילובייט 
ID:	122361Click image for larger version. 

Name:	20140812_125451.jpg 
Views:	204 
Size:	511.3 קילובייט 
ID:	122362

    לפני כשלושה חודשים, בהטסה שגרתית, הקוואד תפס אזימוט ונעלם, כמה דקות לתוך הטיסה פתאום פתח מצערת מלאה, טיפס במהירות וטס בכיוון קבוע תוך התעלמות מוחלטת מהפקודות שנשלחו אליו. יכולתי לראות את מיקומו והמרחק על המסך בתחנת הקרקע שלי, תוך דקות הגיע לגובה 500מ' ולמרחק 7 ק"מ (!). המדהים שעדיין היתה לי תמונת וידאו ברורה ממשדר 400 מיליוואט. בשלב מסויים הכלי התחיל להנמיך ולפנות ובגובה 100 מ' בערך, השידור נפסק. ידעתי בערך מהו אזור הנפילה המשוער אבל זהו שטח חקלאי רחב עם מטעים, פרדסים, שדות ואגמון או שניים, החיפושים העלו חרס ונאלצתי להשלים עם האובדן. לאחר שתמו ימי האבל והקינה, החלטתי לבנות רחפן חדש ע"פ התוכניות הקיימות, במחשבה שניה החלטתי לנסות משהו מעט שונה, שנראה כך:
    Click image for larger version. 

Name:	5-003.jpg 
Views:	166 
Size:	194.5 קילובייט 
ID:	122370Click image for larger version. 

Name:	6-1.JPG 
Views:	167 
Size:	296.5 קילובייט 
ID:	122371Click image for larger version. 

Name:	7-1.JPG 
Views:	179 
Size:	273.3 קילובייט 
ID:	122372

    Click image for larger version. 

Name:	9.jpg 
Views:	179 
Size:	437.5 קילובייט 
ID:	122364Click image for larger version. 

Name:	10.jpg 
Views:	161 
Size:	335.3 קילובייט 
ID:	122365Click image for larger version. 

Name:	12.jpg 
Views:	158 
Size:	296.8 קילובייט 
ID:	122366

    ממדי הקוואד דומים לקודם, מרחק צירי המנועים כ500 מ"מ. מנועים כנ"ל, הבקר NAZA M V2, עם ג'י.פי.אס., משדר וידאו Boscam 400mW , טלמטריה EzOSD. את הזרועות החלפתי בצינורות קרבון בקוטר 16 מ"מץ מחזיקי מנועים וקופסאות לרכיבים אלקטרוניים בתכנון עצמי והדפסה תלת ממדית מניילון בטכנולוגיית SLS. הגשר מאלומיניום ועליו קופסה לשתי אנטנטת G.P.S. של הנאזה ושל ה EzOSD. הזרועות מתחברות לפלטות הראשיות עם מחזיקי זרועות של TAROT, בתוספת הגבהה קטנה כדי להגדיל את הרווח בין הפלטות. המצלמה GoPro silver, תלוייה הפוך על לוחית נפרדת, המחוברת לפלטה הראשית העליונה בעזרת 4 מחברי גומי לשיכוך רעידות.

    פרטים בפוסט הבא.
    נערך לאחרונה על ידי Erezjack; 08-03-2015 בשעה 21:34:50.

נושאים דומים

  1. טיסן טריינר/ספורט מקאפה - תכנון ובניה עצמית וטיסת בכורה
    על ידי pomerus בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-11-2012, 18:00:01
  2. תכנון ground station
    על ידי drgabbay בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-05-2012, 10:49:46
  3. תכנון ארגז הטסה
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 13-01-2012, 07:49:49
  4. [שרשור בניה] תכנון ויצור חלקים מכניים לטיסנים
    על ידי gil43 בפורום פורום טיסנים חופשיים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 20:37:13
  5. תכנון בניה
    על ידי YAHELMOY בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-12-2009, 00:08:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •