התיחסות לדבריך :
1.טעות בידך כי עם סוללת ליפו ניתן לעלות עם באזר (מודד מתח הניתן לכיוון של מתח מינימום שיצפצף למשל כשכל תא מגיע ל3.5) זה מונע בעיות זיכרון, מונע חשש לגבי תא פגום, מספיק שהסוללה לא יכולה לספק את הזרם הדרוש כבר על הקרקע בהנעת הסטיקים הצפצפה תתריע על בעיה ואתה פשוט לא תעלה לאויר מה שלא ניתן לעשות עם סוללת לייף.
2. תא ליפו שנופל לא יכול לחרב כלום הוא לא הופך לנתק הוא עדיין מוליך מניסיון, דבר שני ראה סעיף 1 לא נגיע לכזה מצב כי הבאזר יתריע כבר על הקרקע, לגבי הסוללות, מתנצל עם בלבלתי אותך ,אני התיחחסתי לסוללה אחת להצתה וסוללה אחת לסרוואים שהפכו מ2 סוללות לאחת ראשית.
3. ברור שרגולטור הוא לא תחליף לפאוור בוקס, לא רואה שום הגיון גם לחבר 2 סוללות ישירות למקלט (מניח שזה מה שאתם עושים בלייף) ברור שכשל קצר יתבטא על פסי הנחושת העדינים בתוך המקלט.
4. מסכים איתך של2 סוללות מחוברות במקביל יש יתרון של יתירות אבל שוב התיחסתי למצב בו סוללה אחת להצתה וסוללה אחת לסרוואים התאחדו לסוללה אחת שמזינה את כל הטיסן.
5. לעניות דעתי לייף אלו סוללות שכדאי להשתמש בהם רק אם בא לך לקום באמצע הלילה עם זעה קרה, מה גם שהרבה קונים את הנאנו טק של הוביקינג שהם סוללות מיץ של זבל שמתנפחות בכל הזדמנות.
6. לא מכיר את המפסק של JR אשמח לקבל לינק למוצר, מבחינת מחבר הדין גם לא הכי אוהב את המחבר הזה, אבל כן עומד במבחן התוצאה, לא משתחרר במספר טיסנים, ראיתי כאלה שעשו את זה עם XT60 גם ואני לא מתווכח עם משהו שעובד, לא ראיתי אפילו מרווח של עשירית מילימטר ריפיון לאחר טיסות רבות.
שים לב שסעיף 1, 2, 3, 5 נמנעים מראש על הקרקע באמצעות צפצפת אזהרה פשוטה שלא ניתן לשים בסוללות לייף כי שם צריך לעבוד על עיוור.
מעולם לא הבנתי את העקשנות המיותרת הזו של אנשים להשתמש בסוללות לייף, אתה אולי מסודר וטוען לסוללות פני שאתה מגיע לשטח אבל אני ראיתי כבר מספר אירועים וריסוקים בשימוש עם כאלה סוללות בשטח.
העובדות בשטח פשוטות אנשים מתעקשים על הדברים הבאים :
א. לעלות בכל זאת גם אם זוכרים שטענו וגם אם לא.
ב. מעבירים סוללות מטיסן אחד שהתרסק לטיסן הבא (כי האירוע היה קל לדעתם).
ג. עושים איזה חישוב מוזר פתאום, "הטסנו 5 פעמים כבר נראה לי יספיק לעוד 2 טיסות לא ?".
ד. הסוללה התנפחה קצת , לא נורא נמשיך להשתמש בה.
היה לי דיון דומה איתך בנושא לפני שנה פלוס אז בידיעה מראש שלא נגיע להסכמה תענה לי על שאלה פשוטה ביותר :
למה לעלות לאויר עם סוללה (לייף) שלא ניתן לבדוק לתקינות רגע לפני הטיסה ועל הקרקע באמצעות באזר שמתריע על שלל בעיות במקום לעלות עם סוללה שכן ניתן לדעת לפני, בזמן וגם אחרי טיסה את מצבה ?
סוללות מתחילות לעשות בעיות אחרי כחצי שנה עד שנתיים וגם לאחר תקופה זו אין שום דרך לבדוק סוללת לייף לתקינות חוץ מלפרוק אותה לגמרי ולטעון שוב ולראות כמה מיליאמפר נכנס לסוללה ואם התאים באמת מאוזנים ואת כל זה לא ניתן לעשות רגע לפני טיסה
התחום שלנו התקדם, הסוללות התקדמו, מן הסתם הגיע הזמן שנחשוב קצת בעצמנו ונגיע למצב יציב יותר וחכם יותר מאשר לשים לייף כי זה מה שכולם עושים...