שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 55

נושא: Great Planes Escapade MX 30cc - אחרי שנתיים בתחום הדלק - עצות וטיפים יתקבלו בברכה

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Great Planes Escapade MX 30cc - אחרי שנתיים בתחום הדלק - עצות וטיפים יתקבלו בב

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    נעשה קצת סדר.
    1. כל אחד שנסמך על זכרונו לגבי אם הייתה טעינה לפני טיסה ולא פעל לפי נוהל מסודר בנושא כגון טעינה לפני טיסה ורישום מסודר סופו לרסק בדיוק מהסיבה הזו, לא משנה סוג הסוללה.
    2. תא ליפו שנופל יכול לחרב סוללה שלמה שום רגולטור לא יציל אותך , לכן ההגיון של לוותר על שתי סוללות לא קיים כשלא קיים סיבה מבנית או בעיית משקל ,
    3. רוגולטור לא תחליף לפאוורבוק או כל מערכת מיתוג חכמה אחרת . דוגמא - שתי סוללות מחוברות במקביל למקלט, אחת כושלת\מקצרת , במקרה כזה הסוללה התקינה פשוט "מזינה" את הסוללה הכושלת , והיסכויים של המקלט ליפול גדולים
    4. ועדיין יש יתרון לשתי סוללות מחוברות במקביל מאשר אחת. גם בהעדר מערכת מיתוג חכמה כלשהי.
    5. LIFE לא מתפוצצות בריקון יתר,גם לא מתלקחות בהשארתן לתקופה בלתי ידועה , הרבה יותר פריקות וטעינות,
    6. DIN SWITCH פחות מוצלח מ HD SWITCH של JR או אחר טוב. כשהוא מותקן באופן הזה בדופן הטיסן, הוא יכול פשוט לרקוד החוצה. בנזינים מרקידים הכל. אצלי חיבורי דין מרחפים ללא מגע קשה במקומות רועדים.

    א.
    התיחסות לדבריך :

    1.טעות בידך כי עם סוללת ליפו ניתן לעלות עם באזר (מודד מתח הניתן לכיוון של מתח מינימום שיצפצף למשל כשכל תא מגיע ל3.5) זה מונע בעיות זיכרון, מונע חשש לגבי תא פגום, מספיק שהסוללה לא יכולה לספק את הזרם הדרוש כבר על הקרקע בהנעת הסטיקים הצפצפה תתריע על בעיה ואתה פשוט לא תעלה לאויר מה שלא ניתן לעשות עם סוללת לייף.
    2. תא ליפו שנופל לא יכול לחרב כלום הוא לא הופך לנתק הוא עדיין מוליך מניסיון, דבר שני ראה סעיף 1 לא נגיע לכזה מצב כי הבאזר יתריע כבר על הקרקע, לגבי הסוללות, מתנצל עם בלבלתי אותך ,אני התיחחסתי לסוללה אחת להצתה וסוללה אחת לסרוואים שהפכו מ2 סוללות לאחת ראשית.
    3. ברור שרגולטור הוא לא תחליף לפאוור בוקס, לא רואה שום הגיון גם לחבר 2 סוללות ישירות למקלט (מניח שזה מה שאתם עושים בלייף) ברור שכשל קצר יתבטא על פסי הנחושת העדינים בתוך המקלט.
    4. מסכים איתך של2 סוללות מחוברות במקביל יש יתרון של יתירות אבל שוב התיחסתי למצב בו סוללה אחת להצתה וסוללה אחת לסרוואים התאחדו לסוללה אחת שמזינה את כל הטיסן.
    5. לעניות דעתי לייף אלו סוללות שכדאי להשתמש בהם רק אם בא לך לקום באמצע הלילה עם זעה קרה, מה גם שהרבה קונים את הנאנו טק של הוביקינג שהם סוללות מיץ של זבל שמתנפחות בכל הזדמנות.
    6. לא מכיר את המפסק של JR אשמח לקבל לינק למוצר, מבחינת מחבר הדין גם לא הכי אוהב את המחבר הזה, אבל כן עומד במבחן התוצאה, לא משתחרר במספר טיסנים, ראיתי כאלה שעשו את זה עם XT60 גם ואני לא מתווכח עם משהו שעובד, לא ראיתי אפילו מרווח של עשירית מילימטר ריפיון לאחר טיסות רבות.

    שים לב שסעיף 1, 2, 3, 5 נמנעים מראש על הקרקע באמצעות צפצפת אזהרה פשוטה שלא ניתן לשים בסוללות לייף כי שם צריך לעבוד על עיוור.

    מעולם לא הבנתי את העקשנות המיותרת הזו של אנשים להשתמש בסוללות לייף, אתה אולי מסודר וטוען לסוללות פני שאתה מגיע לשטח אבל אני ראיתי כבר מספר אירועים וריסוקים בשימוש עם כאלה סוללות בשטח.

    העובדות בשטח פשוטות אנשים מתעקשים על הדברים הבאים :

    א. לעלות בכל זאת גם אם זוכרים שטענו וגם אם לא.
    ב. מעבירים סוללות מטיסן אחד שהתרסק לטיסן הבא (כי האירוע היה קל לדעתם).
    ג. עושים איזה חישוב מוזר פתאום, "הטסנו 5 פעמים כבר נראה לי יספיק לעוד 2 טיסות לא ?".
    ד. הסוללה התנפחה קצת , לא נורא נמשיך להשתמש בה.

    היה לי דיון דומה איתך בנושא לפני שנה פלוס אז בידיעה מראש שלא נגיע להסכמה תענה לי על שאלה פשוטה ביותר :

    למה לעלות לאויר עם סוללה (לייף) שלא ניתן לבדוק לתקינות רגע לפני הטיסה ועל הקרקע באמצעות באזר שמתריע על שלל בעיות במקום לעלות עם סוללה שכן ניתן לדעת לפני, בזמן וגם אחרי טיסה את מצבה ?

    סוללות מתחילות לעשות בעיות אחרי כחצי שנה עד שנתיים וגם לאחר תקופה זו אין שום דרך לבדוק סוללת לייף לתקינות חוץ מלפרוק אותה לגמרי ולטעון שוב ולראות כמה מיליאמפר נכנס לסוללה ואם התאים באמת מאוזנים ואת כל זה לא ניתן לעשות רגע לפני טיסה

    התחום שלנו התקדם, הסוללות התקדמו, מן הסתם הגיע הזמן שנחשוב קצת בעצמנו ונגיע למצב יציב יותר וחכם יותר מאשר לשים לייף כי זה מה שכולם עושים...
    נערך לאחרונה על ידי alexk; 22-04-2015 בשעה 17:16:17.

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] Great Planes Escapade MX GP/EP ARF 52 הגיעה לארץ !!
    על ידי gold_shy בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-11-2013, 11:33:43
  2. [שרשור בניה] Reactor 160 Great Planes - טיסן בנזין שני בתחום - עצות וטיפים יתקבלו בברכה
    על ידי alexk בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 85
    הודעה אחרונה: 19-09-2013, 19:24:39
  3. [שרשור בניה] The World Models - Ultimate 120R - טיסן שני שלי בתחום - עצות וטיפים יתקבלו בברכה
    על ידי alexk בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 29-06-2013, 12:47:41
  4. [שרשור בניה] פיילון לעניים - שדרוג AXN לכלי מהיר וחזק - עצות וטיפים יתקבלו בברכה
    על ידי alexk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 21-08-2011, 01:23:15
  5. [שאלה] המלצות וטיפים יתקבלו בברכה - האם לבנות QuadCopter או Tricopter
    על ידי alexk בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 124
    הודעה אחרונה: 06-06-2011, 17:07:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •