שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: שיפור מנוע OS

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שיפור מנוע OS

    עבודה עם אחוזי ניטרו גבוהים לא מקררת את המנוע אלא מחממת אותו.
    ניטרו מתערבב עם אויר ביחס של 1:1 ולכן הדלק נגמר יותר מהר להבדיל ממתאנול שמתערבב ביחס של 1:4.
    ניטרו יוסיף למנוע יותר כוח בוודאות (טיסנים).
    אחת הסיבות לשימוש בניטרו היא העובדה שטמפרטורת הבעירה שלו יותר גבוהה ממתאנול מה שתורם לעיקוב הבעירה ודחיסת הנוזל בתא השריפה. בצורה יותר יעילה דבר נוסף שנובע מזה הוא שהנקודה המתה העליונה היא כעת במקום יותר גבוה מה שנותן יותר תנועה לבוכנה ומכך יותר תנועה לגל הארכובה וכך יותר סלד.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שיפור מנוע OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי TazmanianDevil צפיה בהודעה
    דבר נוסף שנובע מזה הוא שהנקודה המתה העליונה היא כעת במקום יותר גבוה מה שנותן יותר תנועה לבוכנה ומכך יותר תנועה לגל הארכובה וכך יותר סלד.
    טעית ידידי,
    נקודה מתה, עליונה ותחתונה, זה נתון מבני המציין את נקודת חילוף תנועת הבוכנה מעליה לירידה ולהיפך, מירידה לעליה. תנועת הבוכנה מוכתבת ע"י זרוע הארכובה והיא קבועה ואיננה ניתנת לשינוי.
    אני מניח שהתכוונת לדבר אחר והוא - כאשר ההצתה מתעכבת ומתרחשת קרוב יותר לנקודה המתה העליונה, הלחץ הנבנה בחלל תא השריפה יותר גבוה והוא דוחף את הבוכנה כלפי מטה בעוצמה רבה יותר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שיפור מנוע OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    טעית ידידי,
    נקודה מתה, עליונה ותחתונה, זה נתון מבני המציין את נקודת חילוף תנועת הבוכנה מעליה לירידה ולהיפך, מירידה לעליה. תנועת הבוכנה מוכתבת ע"י זרוע הארכובה והיא קבועה ואיננה ניתנת לשינוי.
    אני מניח שהתכוונת לדבר אחר והוא - כאשר ההצתה מתעכבת ומתרחשת קרוב יותר לנקודה המתה העליונה, הלחץ הנבנה בחלל תא השריפה יותר גבוה והוא דוחף את הבוכנה כלפי מטה בעוצמה רבה יותר.
    לזה התכוונתי, רק בשפה יותר עממית...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שיפור מנוע OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי TazmanianDevil צפיה בהודעה
    לזה התכוונתי, רק בשפה יותר עממית...
    השפה אולי עממית, אבל הקורא, שאינו בקי ברזי המנוע, מבין את מה שהוא רואה כתוב לנגד עיניו ולא את מה שאתה מתכוון
    שנאמר: "סוף מעשה במחשבה תחילה". ואני מוסיף - במחשבה לאורך כל הדרך

נושאים דומים

  1. צפון שיפור לטירקס 700
    על ידי נועם ג בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-02-2012, 01:36:50
  2. שיפור טרקר?
    על ידי בוואז בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-10-2011, 01:19:55
  3. שיפור בגיירו או לא?
    על ידי yaron78 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-08-2010, 10:44:31
  4. שיפור HB K-2
    על ידי acrozic בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-05-2009, 20:21:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •