שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: V בבטריוות.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: V בבטריוות.

    א. ברוך הבא...
    ב. לפעמים קיימים הפרשים קטנטנים בין תאים
    מטרת הטעינה במצב באלנס היא לאזן אותם ולפתור את הבעיה
    תמשיך לעקוב אחרי המספרים האלו, אם ההפרש יגדל, זה מעיד על בעיה.
    כל עוד ההפרש הוא 0.01 וולט זה סביר.
    ג. לגבי הטעינה של 5000 [במקום 6000]
    תחשוב על זה בצורה פשוטה: יש לך ברכב מיכל של 60 ליטר...
    ראית במחוג הדלק שהוא מתרוקן ונכנסת לתחנת דלק
    במילוי נכנס לך רק 50 ליטר...למה?
    כי נשארו איזה 10 ליטר במיכל
    כך גם בסוללה...הבקר מנתק את הסוללה לפני שהיא ריקה לגמרי ע"מ שלא יגרם לה נזק.
    דבר נוסף: הנתון של "כמה נכנס בסוללה" הוא המדיד הכי פחות מדוייק מכלל הנתונים שנמדדים ע"י המטען
    ד. לגבי סטורג':
    אם אתה צופה שלא תסיע מעל 10 ימים אז תכניס את הסוללה לטעינת סטורג'
    סוללה שעברה נסיעה היא במצב קרוב לסטורג' כך שגם אטם לא טענת את הסוללה זה בסדר.
    אני, טוען את הסוללה למצב מלא ומאוזן ולאחר "מנוחה של כמה שעות פורק אותה למצב סטורג'
    בכל מקרה כדאי מאוד לתת לסוללה להתקרר בין טעינה לפריקנה או לנסיעה.

    רן ענבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    320
    תודה!
    69
    הודה 33 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: V בבטריוות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
    א. ברוך הבא...
    ב. לפעמים קיימים הפרשים קטנטנים בין תאים
    מטרת הטעינה במצב באלנס היא לאזן אותם ולפתור את הבעיה
    תמשיך לעקוב אחרי המספרים האלו, אם ההפרש יגדל, זה מעיד על בעיה.
    כל עוד ההפרש הוא 0.01 וולט זה סביר.
    ג. לגבי הטעינה של 5000 [במקום 6000]
    תחשוב על זה בצורה פשוטה: יש לך ברכב מיכל של 60 ליטר...
    ראית במחוג הדלק שהוא מתרוקן ונכנסת לתחנת דלק
    במילוי נכנס לך רק 50 ליטר...למה?
    כי נשארו איזה 10 ליטר במיכל
    כך גם בסוללה...הבקר מנתק את הסוללה לפני שהיא ריקה לגמרי ע"מ שלא יגרם לה נזק.
    דבר נוסף: הנתון של "כמה נכנס בסוללה" הוא המדיד הכי פחות מדוייק מכלל הנתונים שנמדדים ע"י המטען
    ד. לגבי סטורג':
    אם אתה צופה שלא תסיע מעל 10 ימים אז תכניס את הסוללה לטעינת סטורג'
    סוללה שעברה נסיעה היא במצב קרוב לסטורג' כך שגם אטם לא טענת את הסוללה זה בסדר.
    אני, טוען את הסוללה למצב מלא ומאוזן ולאחר "מנוחה של כמה שעות פורק אותה למצב סטורג'
    בכל מקרה כדאי מאוד לתת לסוללה להתקרר בין טעינה לפריקנה או לנסיעה.

    רן ענבר
    תודה רבה על התגובה,אני מטעין בבלאנס וההבדל הוא 0.1V כל פעם בן תא לתא זה משתנה במשך הטעינה.
    אז זה בסדר שנכנס 5,000 אלף מילי אמפר בגלל שנשאר בסוללה ליפני ואני לא מסיים אותה לגמרי עד הסוף,לקראת הסוף ליפני הקאטאוף שאני מרגיש שיורד הכח בצורה משמעותית.

    ו

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •