סרוו דיגיטאלי מרעיש/מזמזם יותר מאשר סרוו אנלוגי.
הסיבה לכך היא שהוא עובד ברזולוציה יותר גבוהה ומנסה לחזור לנקודת אמצע מדוייקת יותר.
דבר שיכול לתרום לכך הוא הפרעה בתנועה...
1. תנתק את ראש הסרוו ותקשיב לסרוו...הוא אמור להיות שקט.
2. כשראש הסרוו מנותק תנסה לסובב את ההגה ולוודא ששום דבר לא מפריע ולפעולה זו להיות חלקה

EPA היא נקודת סיום התנועה של הסרוו
אי כיוון נקודה זו עלול לגרום לשרפת הסרוו כיוון שהסרוו מנסה להפעיל לחץ כנגד סוף התנועה המכאנית של ההגה ובכך למעשה לדחוף קיר
איך מכוונים?
נכנסים לפונקציה בכיוון השלט [יעזור לדעת איזה שלט יש לך?]
מרימים את הרכב באוויר ומסובבים פול ימינה [לדוגמה] ומסתכלים על פעולת הסרוו וההגה.
צריך להפחית את ה EPA ימינה עד לנקודה בה הסרוו מפסיק לדחוף מעט לפני סיום טווח התנועה המכאני של ההגה
בסיום התנועה הסרוו צריך להיות שקט
עושים אותו דבר לצד שמאל.

כל זאת בכפוף גם לסוג השלט שיש לך... לא בכל השלטים יש את זה.

רן ענבר