שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: המדריך למתחיל!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המדריך למתחיל!

    כתבה יפה.

    2 הארות/הערות.

    1. הטסת טיסן היא דו ממדית והטסת מסוק היא תלת ממדית,
    ולכן מסוק מורכב וקשה יותר להטסה, לא נכון להשוות הטסת טיסן לריחוף מסוק...
    מהרגע שמטיס מתחיל מצליח להטיס טיסן (להמריא, לטוס ולנחות) בבטיחות ...הוא כבר עבר 90% מהדרך.
    לדעת לרחף עם מסוק זו אפילו לא קרוב לתחילת הדרך.

    2. בנושא "כדור הארץ" וזיהום הסביבה...גם פה הדבר אינו מדוייק,
    זה נכון שהזיהום המידי גדול יותר במנועי הניטרו, אבל הזיהום המצטבר משמעותי יותר במנועים החשמליים,
    סוללות ה Lipo גורמות נזק סביבי ענק גם ביצורם וגם במחזורם אם לא ממחזרים אותם באופן מסודר (וב 90% מהמקרים זה לא כך).

    לסיכום ...
    הכתבה שלך מעניינת ומלמדת
    ומטיס מתחיל יכול להפיק ממנה הרבה תועלת.

    כל הכבוד.
    אורי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המדריך למתחיל!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    כתבה יפה.

    2 הארות/הערות.

    1. הטסת טיסן היא דו ממדית והטסת מסוק היא תלת ממדית,
    ולכן מסוק מורכב וקשה יותר להטסה, לא נכון להשוות הטסת טיסן לריחוף מסוק...
    מהרגע שמטיס מתחיל מצליח להטיס טיסן (להמריא, לטוס ולנחות) בבטיחות ...הוא כבר עבר 90% מהדרך.
    לדעת לרחף עם מסוק זו אפילו לא קרוב לתחילת הדרך.

    2. בנושא "כדור הארץ" וזיהום הסביבה...גם פה הדבר אינו מדוייק,
    זה נכון שהזיהום המידי גדול יותר במנועי הניטרו, אבל הזיהום המצטבר משמעותי יותר במנועים החשמליים,
    סוללות ה Lipo גורמות נזק סביבי ענק גם ביצורם וגם במחזורם אם לא ממחזרים אותם באופן מסודר (וב 90% מהמקרים זה לא כך).

    לסיכום ...
    הכתבה שלך מעניינת ומלמדת
    ומטיס מתחיל יכול להפיק ממנה הרבה תועלת.

    כל הכבוד.
    אורי
    תודה אורי,לגבי זיהום הסולולת יש וויכוח גדול אבל גם אם כיום הזיהם של סוללות הליטום גבוה העתיד צופה עתיד וורד לנושא הזה.
    לגבי מה שרשמתי בין רריחוף מסוק והטסת טיסן-במקררה ולא הייתי ברור כוונתי היתה שאם אדם חדש ומתחיל בתחום רוצה להכנס לתחום עליו לעבור שלב מסויים בכדי להיות"עצמאי" במסוק זה לדעת לרחף...בטיסן זה לדעת את שלושת השלבים.
    בכל אופן תודה רבה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •