שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: הרצת מנוע AX 46

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצת מנוע AX 46

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    סבבה,


    כדאי שתתעלם מההוראות להרצה הכתובות במדריך הרשמי... הן זהות למנועים עם רינג ולמנועי ABN... ונכתבו, כנראה, ע"י מחלקת הפרסום של OS ולא ע"י מהנדסיהם.

    ההוראות הנכונות למנועי- ABN (וגם ABL) נכתבו כאן, ע"י המשווק של מעל 60% מתוצרת המפעל...

    אם OS היו כל כך מעריכים ומכבדים את תהליך ההרצה המסריח המופיע ב-manual שלהם, הם היו פוסלים את ההמלצה הזו, המנוגדת לו במפורש...
    הסכמתם שבשתיקה היא רמז לכך, שמה שכתוב שם נכון. והמשך פרסום ה-manual כפי שהוא, מראה שלא כל כך איכפת להם, אם המנוע יחזיק מעמד רק עד תום תקופת האחריות... מה שההרצה המפורטת ב-manual מאפשרת...

    כאן יש ת'רד שלם בנוגע להרצת מנועי ABC, ABN, AAC ו-ABL.

    לגבי טמפרטורה של מנוע ודגימתה באמצעות 'מלכודת הפתאים' המתקראת IR Thermometer; אומר רק שבמנועי טיסנים; אם המנוע פועל כראוי, הטמפרטורה שלו נכונה, ללא שום חשיבות לערכה המספרי המדויק! כל מידע נוסף שתקבל מהמכשיר רק יבלבל אותך; ובנוסף, גם לא יהיה מדויק.
    למנוע ABN בהרצה, טמפרטורת העבודה אינה בין 35ºC לבין 40ºC... למעשה, אפילו לא למנוע ברזל-פלדה מיושן...

    מצא במהרה איזשהו פתי אחר שיקנה ממך את המוצר, או שתעבור למכוניות צעצוע עם מנועי דלק... בהן יש לזה, אולי, שימוש כלשהו... החזר אותו לחנות, או שתשליך אותו לאשפה.


    דר צאלון

    חבל שאתה מטעה אנשים בכזאת החלטיות...
    אין שום סתירה בין הלינק שצירפת לבין התהליך שמתואר בחוברת ההוראות, מה גם שבלינק המצורף יש תיאור כללי ביותר של התהליך, מה גם שלא הייתי נוטה לבטל בקלות כזאת מדריך שנכתב ע"י מפתחי המנוע...
    נראה אותך מבטל את הוראות היצרן בקלות כזאת כשיהיה מדובר על הרצה של מנוע של לקסוס, שמגיעה דרך אגב מאותה מדינה...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצת מנוע AX 46

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafwei צפיה בהודעה
    חבל שאתה מטעה אנשים בכזאת החלטיות...
    אין שום סתירה בין הלינק שצירפת לבין התהליך שמתואר בחוברת ההוראות, מה גם שבלינק המצורף יש תיאור כללי ביותר של התהליך, מה גם שלא הייתי נוטה לבטל בקלות כזאת מדריך שנכתב ע"י מפתחי המנוע...
    נראה אותך מבטל את הוראות היצרן בקלות כזאת כשיהיה מדובר על הרצה של מנוע של לקסוס, שמגיעה דרך אגב מאותה מדינה...
    אסף,


    מטעה??? איפה בדיוק אני מטעה?

    איפה אין סתירה?

    האם זה, לדעתך:


    Your ABN engine must be broken-in at full throttle. You don't want to run it too rich. Too- rich running will not allow it to warm to proper temperatures, so the liner does not get properly seated. Lean it until it is running just out of what is known as "four-cycle" mode, then gradually work leaner with each run. You can lean it to peak RPM as soon as the engine will accept it.
    זהה לחלוטין, או אפילו דומה במקצת לזה?

    Install the engine with the propeller intended for
    your model. Open the needle-valve to the advised
    starting setting and start the engine. If the engine
    stops when the glow plug battery disconnected,
    open the needle-valve to the point where the engine
    does not stop. Run the engine for one minute
    with the throttle fully open, but with the needle-valve
    adjusted for rich, slow "four-cycle"operation.
    1
    .
    Now close the needle-valve until the engine
    speeds up to "two-cycle" operation and allow it to
    run for about 10 seconds, then reopen the needle-valve
    to bring the engine back to "four-cycle"
    operation and run it for another 10 seconds.
    Repeat this procedure until the fuel tank is empty.
    Re-start and adjust the needle-valve so that the
    engine just breaks into "two-cycle" from "four-cycle"
    operation, then make three or four flights,
    avoiding successive "nose-up" flights.


    האדום (מועתק מה-manual) אומר לך להפעיל את המנוע מחצית הזמן בארבע-פעימות, מה שעלול לפגע באריכות ימיו של המנוע, בעוד שהירוק (מאתר הנציג האמריקאי) אומר לך להפעיל את המנוע לאורך כל תהליך ההרצה, מחוץ לתחום ארבע-פעימות; כלומר בשתי-פעימות בלבד ובטמפרטורת עבודה תקינה.

    לומר ששניהם אומרים אותו הדבר, דומה לאופן בו ה-Manual מתייחס למנועי רינג ולמנועי ABN, 'אותו הדבר'...

    אם ה-manual של לקסוס היה כתוב כמו זה של OS, היא לא הייתה נמכרת בארה"ב במספרים כאלה... וחוץ מזה, במדריך של Lexus אין שום הוראות לגבי הרצה, כי פשוט לא צריך...


    איך, לדעתך, אני צריך להטעות אנשים? בצורה מתחסדת?...
    אני לא מטעה, אך אם מישהו מטעה בהוראותיו, כמו המדריך של OS, הוא יחטוף ממני על הראש, בצורה המפורשת ביותר!

    אין מנוחה לרשעים.


    דר צאלון

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 27-04-2009 בשעה 14:27:49.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצת מנוע AX 46

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    אסף,


    מטעה??? איפה בדיוק אני מטעה?

    איפה אין סתירה?

    האם זה, לדעתך:


    Your ABN engine must be broken-in at full throttle. You don't want to run it too rich. Too- rich running will not allow it to warm to proper temperatures, so the liner does not get properly seated. Lean it until it is running just out of what is known as "four-cycle" mode, then gradually work leaner with each run. You can lean it to peak RPM as soon as the engine will accept it.
    זהה לחלוטין, או אפילו דומה במקצת לזה?

    Install the engine with the propeller intended for
    your model. Open the needle-valve to the advised
    starting setting and start the engine. If the engine
    stops when the glow plug battery disconnected,
    open the needle-valve to the point where the engine
    does not stop. Run the engine for one minute
    with the throttle fully open, but with the needle-valve
    adjusted for rich, slow "four-cycle"operation.
    1
    .
    Now close the needle-valve until the engine
    speeds up to "two-cycle" operation and allow it to
    run for about 10 seconds, then reopen the needle-valve
    to bring the engine back to "four-cycle"
    operation and run it for another 10 seconds.
    Repeat this procedure until the fuel tank is empty.
    Re-start and adjust the needle-valve so that the
    engine just breaks into "two-cycle" from "four-cycle"
    operation, then make three or four flights,
    avoiding successive "nose-up" flights.


    האדום (מועתק מה-manual) אומר לך להפעיל את המנוע מחצית הזמן בארבע-פעימות, מה שעלול לפגע באריכות ימיו של המנוע, בעוד שהירוק (מאתר הנציג האמריקאי) אומר לך להפעיל את המנוע לאורך כל תהליך ההרצה, מחוץ לתחום ארבע-פעימות; כלומר בשתי-פעימות בלבד ובטמפרטורת עבודה תקינה.

    לומר ששניהם אומרים אותו הדבר, דומה לאופן בו ה-Manual מתייחס למנועי רינג ולמנועי ABN, 'אותו הדבר'...

    אם ה-manual של לקסוס היה כתוב כמו זה של OS, היא לא הייתה נמכרת בארה"ב במספרים כאלה... וחוץ מזה, במדריך של Lexus אין שום הוראות לגבי הרצה, כי פשוט לא צריך...


    איך, לדעתך, אני צריך להטעות אנשים? בצורה מתחסדת?...
    אני לא מטעה, אך אם מישהו מטעה בהוראותיו, כמו המדריך של OS, הוא יחטוף ממני על הראש, בצורה המפורשת ביותר!

    אין מנוחה לרשעים.


    דר צאלון

    דר,

    ההגדרה של הנציג האמריקאי היא בדיוק ההגדרה שהיית מצפה מנציג, ולא מיצרן...
    ההגדרה "running just out of" היא כל כך מעורפלת, ובהחלט ניתן להבין אותה ככניסה לתחום ה "4 פעימות" מה גם שכל עוד לא תיכנס לתחום הארבע פעימות לא תדע איך להישאר מחוץ לתחום ומה הגבול התחתון... בקיצור הוראות מאוד מעורפלות, אני בהחלט לא הייתי הולך על זה בראש שקט.
    במדריך לעומת זאת ההגדרות מדוייקות הרבה יותר, וניתן לפרש את ההוראות של נציג המכירות גם באופן שבו הן כתובות במדריך המקורי.
    בקיצור ולעניין... המדריך נכתב על ידי מקצוענים - לשימוש על ידי האדם הממוצע, ומנסיון של יותר מעשר שנים עם מנועים כאלה זה עובד נהדר בלי שום בעיות.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •