שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: בעיה מוזרה עם פק ליפו

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    דניאל,


    ליאור ומעין צודקים בהחלט!

    עבור פאקים של ת'נדר פאואר, אפשר להעריך ש-100 מחזורים יחשבו סבירים וכל מה שמעבר לזה ייחשב לבקשיש... 200 מחזורים זה המון, אפילו עבור מצבר מתוצרת זו.

    נושא מספר מחזורי הטעינה הוא היתרון השני הגדול של תאי LiFePO4, המתוכננים ל-2,000 מחזורי טעינה ופריקה. הראשון הוא האפשרות לטעינה תוך 10 דקות...

    פאקים זולים מתוצרת סין (Zippy, Loong, וכדומה) עלולים שלא להגיע גם ל-30 מחזורים...


    טעינה באמצעות מטען מאזן חכם, ללא ספק תאריך את חייו של כל פאק לי-פו.
    טעינת פאק למצב Storage לפני אחסנה, או תמיד לאחר שימוש\טעינה\הטסה; תגדיל לעשות, שכן הפאק לא יתפרק כימית, בין שבת לשבת וייחשב כחדש, אפילו לאחר 10 שנות איחסון.

    האם תוכל לומר מהו המתח של כל אחד מהתאים שבפאק, לאחר הטסה (יש את המכשיר הזול הזה - תצטרך בעזרת שפיץ-פלייר לכופף את הפינים שלו, כדי שיתאימו למרווח 2 מ"מ בין המגעים, בתקע הטעינה של ת'נדר פאואר)?

    קיימת אפשרות שהקיבולת נפלה רק בתא אחד...


    דר צאלון

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    דניאל,


    פאקים זולים מתוצרת סין (Zippy, Loong, וכדומה) עלולים שלא להגיע גם ל-30 מחזורים...

    דר צאלון
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    המתח לכל תא בו הבקר עושה את ה-cut-off הוא קריטריון הניתן לשינוי.

    אבל, גם במקרה זה, הבקר לא מודד את המתח ללא עומס, אלא תחת עומס...

    בטיסה בכוח מלא, הבקר עלול לחתוך כבר לאחר 2 דקות. ואחרי שתנחת, תגלה שהמתח ללא עומס הוא עדיין 4.0V לתא...

    בתכנות הבקר שלי אני תמיד קובע את הגבול העליון (3.10V), כדי להמנע מפריקת יתר.


    אני מסכים ששימוש מעולה (אי-פריקת יתר, טעינה חכמה וכו...) יקבע את תוחלת חיי הפאק, יותר ממחיר הרכישה שלו, אבל בכל זאת, You get what you pay for.

    מעולם לא רכשתי לעצמי פאקים זולים ממש, אבל שמעתי עליהם רבות ולאו-דווקא במובן החיובי...


    דר צאלון
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	tp-extreme-5000-discharge-curve-graph.gif‏ 
Views:	59 
Size:	41.6 קילובייט 
ID:	8967  

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.
    נסה 76 אני סופר. אבדן של 7%-8% בינתיים מהפאקים.
    אני עובד עם 5 סוללות של 2250 3S שמשמשות את גרזן ה FPV, זאגי רגיל, זאגי לילה ו 2 פיילונים שמגידים ל 55A (הזאגים ל 25A) כל שיש התעללות רבתית.
    הסוללות הללו בהחלט נותנות תמורה לכסף.

    אבל,
    אם זה כלי גדול ויקר לא להתפשר על איכות. ל QA ונצילות(לא בסוללות) אין תחליף
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •