א. כמה שאלות על מה שכתבת:
במנוע הישן? החלפת מיסבים?
במקרה...בדקת טמפרטורה של המנוע מידי פעם?
מצאת ברגים כמו שחיפשת לחלק האחורי של המנוע?
הבורג שנטחן לו הראש? איפה הוא נמצא?
ב. את המחברים צריך להלחים לחוטים+לשים בידוד מתכווץ
אני מבין שאין לך מלחם?
יש [כמו תמיד] שלוש אפשרויות:
ללכת לחנות שכנראה תגבה על השרות כמה שקלים
ללכת למסיע שיש לו ציוד ולהעזר בו
לקנות מלחם וללמוד להלחים
אני יכול לסנג'ר רק את עצמי...אני גר במודיעין...[יובל אמור להגיע אלי בימים הקרובים לקחת את הרכב שלו...תפוס איתו טרמפ] זה עיניין של 10 דקות עבודה כולל חימום של המלחם.
אם אתה בא אליי, תביא את הפגר של המנוע איתך...
ג. כמו שכתבתי לך בווצאפ:
אם היית שואל אותי, הייתי אומר לך לא לקנות את המנוע הזה לבקר הזה
למה?
מנוע הוא יחידה מאוד טיפשה...מגנט, סלילים, שדה מגנטי, והמנוע מסתובב
הבעיה היא שהבקר לא תמיד מתאים למנוע
אני לא יודע להסביר את זה ב 100% אבל יצא לי לראות יותר מפעם אחת שכשלוקחים מנוע של חברה א' ומחברים אותו לבקר של חברה ב' [אחרת] הוא לא עובד כמו שצריך.
אם היית שואל אותי הייתי אומר לך לקנות מנוע ריפר אחר או סט של מנוע ובקר מתוצרת חברה אחת.
עכשיו, כבר מאוחר מידי...כשנחבר את המנוע, אולי הוא יפעל מצויין ואולי לא...
נתקלתי גם במצב בו בהתחלה הכול פעל מצויין אך בהמשך המצב החמיר [שוב, אני לא יודע להסביר למה רק מציין עובדות]
לגבי כלי עבודה:
תקרא את המאמר הזה:ערכת כלי עבודה
קח בחשבון שאתה לא צריך ערכה כזו גדולה
אפשר להסתפק בכמה כלים פשוטים אך באיכות טובה ובמידות הנכונות
מה התקציב שלך לערכת כלי עבודה?
פיזרתי כמה וכמה שאלות ע"פ נושאים...
סימנתי אותן באדום כדי שתבחין בהן ביתר קלות...תשתדל לענות עליהן כדי שנוכל להתקדם.
רן ענבר