להתקין על dle 20 כן או לא ,או שדי במפסק פשוט on/off.
תודה .
להתקין על dle 20 כן או לא ,או שדי במפסק פשוט on/off.
תודה .
תמיד KILL SWITCH על בנזין
תודה .ולמה לא מפסק רגיל?
orishochet99 (13-08-2016)
Kill Switch נשלט ע"י הרדיו ומאפשר הדממת המנוע בחירום תוך כדי טיסה
יידוע גדעון ,האם זו הסיבה וההיתרון היחיד על מפסק רגיל?במה זה שונה מניטרו הצורך במפסק מיוחד לניתוק הצתה /כיבוי מנוע?
במנוע בנזין יש שליטה על ההצתה באמצעות מפסק, דבר שאינו קיים במנוע מתנול.
במנוע מתנול הדממת המנוע נעשית ע"י שימוש במפסק Throttle cut. דבר זה אפשרי גם במנועי בנזין, אבל לא מומלץ.
גדעון ,אתם לא עונים על השאלה שלי .
למה יש חובה למפסק שליטה מהשלט בבנזין ובניטרו לא ?כמו כן גם במנועי ניטרו יש שליטה על הכיבוי מהשלט ,אומנם כיביו ע"י סגירת הרקבורטור אבל עדיין כיבוי.
יש יתרון חשוב באופן השליטה על הפסקת מנוע במיתוג אלקטרוני. נתחיל שזה עוד נקודת שליטה בנוסף על מצערת שכיבוי מנוע דרכה לא מומלץ.
ומכוון שטיסן עם מנוע בנזין בד"כ גדול וכבד יותר , ויש כאלה שאוהבים להרעיף עליו G מופרז באהבה גדולה, ולכן יש לצפות לכשלים
ויכולת כיבוי מנוע באופן מידי\אלקטרוני מאוד חשובה כאן,
גילוי נאות
השבוע הייתי חייב בכיבוי אלק' , מאחר המצערת הייתה לא ממשומעת לחלוטין לפרקים.
ואני יכול להבטיח לך שבלי כזה ,
1. סיכוי גדול לפגיעה ברכוש ונפש.
2. בטוח שהייתי חוזר עם פרורים.
א.
אלון
קיימת אפשרות (ואסור שתיקרה) שניתק החיבור בין המצערת והסרוו. לא תמיד במקרה כזה המנוע יורד לסל"ד סרק, ואז אין אפשרות לנחות, אלא בגמר הדלק. קשה מאד להחזיק טיסן באויר ללא שליטה במצערת זמן רב, שלא לדבר על סיכונים אפשריים כתוצאה מכך.
כאשר יש לך שליטה אלקטרונית אתה יכול להביא את הטיסן לעמדה נוחה לנחיתה בקאט, לדומם ולנחות בבטחה.
שים לב בתגובתי הקודמת לפיסקה בענין Throttle cut
ובדרך כלל במנועי בנזין זרוע הצערת לא יורדת עד כיבוי המנוע , יש כוון בורג הגבלה שקובע את הסרק הזהׁׁ(יש סיבה טובה לזה) , ובמקרה של נתק כזה בין המצערת לסרוו
גם בתסריט הכי טוב של נחיתה מוצלחת , המטוס ימשיך לרוץ על המסלול עד שיעצר על משהו או מישהו.
תודה לכולם ,הזמנתי 😊
אלון, יש לי kill switch חדש לחלוטין של רקסל שלא היה בשימוש בכלל כי הטיסן נמכר בטרם התקנתי אותו (50 סמ״ק).
אם תרצה, תבטל את ההזמנה ותבוא לקחת כי אין לי שימוש בו.
שלחתי לך לפרטי .